Με το Herb House το φθινόπωρο δεν είναι απλώς μία εποχή, είναι συναίσθημα!

Φίλοι μου, το ξέρω πως έχω πολύ καιρό να σας γράψω, αλλά δυστυχώς η καθημερινότητά μου είναι πλέον γεμάτη, καθώς η δουλειά μου αφήνει ελάχιστο ελεύθερο χρόνο και προσπαθώ να τον αξιοποιώ όσο πιο παραγωγικά γίνεται. Όμως δεν γινόταν να μην σας γράψω για το λατρεμένο μου, Ηerb House που ανακάλυψα πρόσφατα.


Το μαγαζί λοιπόν μου έστειλε, να δοκιμάσω δύο καταπληκτικά είδη τσαγιού. Το ένα περιείχε διάφορα βότανα και ονομαζόταν ενέργειας MIX. Τα βότανα αυτά ήταν το γκότζι μπέρι, το μήλο, ο ιβίσκος, το πορτοκάλι, το τριαντάφυλλο και το αγριοκέρασο. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η εκλεπτυσμένη συσκευασία των προϊόντων, το γεγονός πως είναι ελληνικά και μπορείς ανά πάσα ώρα και στιγμή να τα παίρνεις μαζί σου και να απολαμβάνεις το ζεστό σου ρόφημα.


Το άλλο κουτάκι τσαγιού ονομαζόταν φασκομηλιές. Και τα δύο ήταν πολύ αρωματικά και πραγματικά με χαλαρώνουν στο έπακρο. Επίσης, είναι ιδανικά για τις στιγμές, που νιώθετε ατονία ή κάποια αδυναμία ή κρύωμα. Εγώ τα λάτρεψα και ήδη αναζητώ τα επόμενα ροφήματα, που θα προμηθευτώ από το μαγαζί!


Αυτό, που μου αρέσει όμως πιο πολύ στο Herb House είναι πως μπορείτε να βρείτε και άλλα προιόντα Ελλήνων δημιουργών όπως μέλι, από διαφορετικούς παραγωγούς. Αν λοιπόν, έπρεπε να σας προτείνω την πιο ζεστή γωνιά για τις φθινοπωρινές ημέρες σίγουρα θα ήταν το συγκεκριμένο μαγαζί.


Μπορείτε φυσικά να πραγματοποιήσετε και ηλεκτρονικά τις παραγγελίες σας, αλλά και να μάθετε περισσότερα για τα προιόντα, που βρίσκεται σε αυτό αν τους ακολουθήσετε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/herbhouse.gr/, στο Instagram https://www.instagram.com/herbhousegr/?hl=el, αλλά και στο site τους http://www.herbhouse.gr/. Mέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας και τους γύρω σας με τον καλύτερο τρόπο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti