Φρόντισε την υγεία σου με τα φανταστικά προιόντα της Aegean Herbs!

Φίλοι μου, ξέρω πως έχω αρκετό καιρό να γράψω κάποιο ποστ, παρόλο που γνωρίζετε πόσο αγαπάω την συγγραφή. Παρόλα αυτά, λίγο η καθημερινότητα, που είναι δύσκολη λίγο η αναβλητικότητα του χαρακτήρα μου, που με κάνει να απέχω τόσο καιρό. Στο Instagram, όμως είμαι πολύ πιο ενεργή και μπορείς να με ακολουθήσεις εκεί, για να μαθαίνεις ότι νέο κυκλοφορεί.


Αρκετά όμως, με τις φλυαρίες. Εδώ στα βόρεια της χώρας, ο καιρός έχει ήδη αρχίσει να κρυώνει και για αυτό αποφάσισα να σας μιλήσω για την λατρεμένο μου Aegean Herbs. Η Aegean Herbs, είναι μία μικρή μονάδα καλλιέργειας αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών στο νησί της Αμοργού. Όλα τα φυτά τους αναπτύσσονται σε συνθήκες φυσικής καλλιέργειας με την ελάχιστη δυνατή παρέμβαση και με έμφαση στην ενδημικότητα των ειδών. Η συγκομιδή τους γίνεται μόνο με το χέρι χωρίς χορτοκοπτικά μηχανήματα και η ξήρανση των φυτών γίνεται σε σκοτεινό χώρο, με φυσικό αερισμό, χωρίς φούρνο και μηχανικά μέσα.


Μερικά από τα προιόντα, που μπορείτε να βρείτε στην Aegean Herbs, είναι η άγρια ρίγανη, το φασκόμηλο, διάφορα βοτανικά μείγματα για τσάγια, αρωματισμένο φυσικό αλάτι και εκχυλίσματα. Εγώ πραγματικά, από την πρώτη στιγμή, που μπήκα στην σελίδα της μαγεύτηκα τόσο με την ποικιλία των προϊόντων όσο και με τις θαυματουργές τους ιδιότητες, που δίνουν λύση σε πολλά προβλήματα, που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος άνθρωπος με τον πιο φυσικό τρόπο.


Η αλήθεια είναι, πως θα μπορούσα να σας μιλάω για ώρες για την Aegean Herbs, αλλά το ιδανικό θα έλεγα, πως είναι να την γνωρίσετε μέσα από την σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/aegeanherbs/, στο Instagram https://www.instagram.com/aegeanherbs/?hl=el, αλλά και στο site τους http://www.aegeanherbs.com/?fbclid=IwAR1HLjnxEUlKoXzMTtSzzdh_Cm67aDrcGI-Y_dUcfDWkN9_zOvqjBeG18uA. Και σας εγγυώμαι, πως η ζωή σας θα αλλάξει προς το καλύτερο όπως και η καθημερινότητά σας! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας με φυσικούς τρόπους, που δεν θα επιβαρύνουν τον οργανισμό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti