Βρες τα πιο πρωτότυπα δώρα για τις φετινές γιορτές στο Handmade with Love!

Φίλοι μου, οι γιορτές πλησιάζουν και όλοι έχουμε αρχίσει να μετράμε αντίστροφα για την πιο όμορφη εποχή του χρόνου. Γιατί ναι, αναμφισβήτητα τα Χριστούγεννα είναι η ομορφότερη εποχή του χρόνου και για μικρούς και για μεγάλους. Ποιος δεν λατρεύει να διακοσμεί το σπίτι του με όμορφα αντικείμενα και να δημιουργεί μία ζεστή ατμόσφαιρα, αλώστε;


Έτσι λοιπόν και εγώ έψαξα και σας βρήκα τις πιο ωραίες ιδέες δώρων για τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Πριν να φύγει ο παλιός χρόνος και να έρθει ο καινούριος, πάντα αναζητώ ένα ωραίο γούρι, που θα διακοσμήσει το σαλόνι ή το υπνοδωμάτιό μου και θα μου φτιάχνει την διάθεση. Φέτος λοιπόν, το βρήκα στο Handmade with Love.


Την σελίδα του Handmade with Love, την βρήκα αρχικά στο Instagram και μαγεύτηκα από τις όμορφες εικόνες και δημιουργίες, που δεν ήξερα ποιες να πρωτοδιαλλέξω. Φυσικά, τι να πει κανείς για τα φανταστικά γούρια, που από την πρώτη στιγμή μπήκαν στην καρδιά μου;


Έτσι, επέλεξα μία μοναδική κολοκύθα με το 2019 και ένα υπέροχο γούρι, που δεν έχω σταματήσει να το χαζεύω. Ίσως είναι και από τα λίγα πράγματα, που με ρωτάνε όλοι, που έρχονται στο σπίτι μου, από που έχω αγοράσει, για να το πάρουν και εκείνοι.  Ανέκαθεν πίστευα, πως το να κάνεις ένα δώρο σε κάποιο αγαπημένο σου πρόσωπο, που έχει δημιουργηθεί με αγάπη και μεράκι είναι κάτι ανεκτίμητο.

Αν λοιπόν, θέλεις κι εσύ φέτος να πρωτοτυπήσεις και να βρεις μοναδικά δώρα, δεν έχεις παρά να επισκεφτείς την σελίδα του Handmade with Love είτε στο Facebook https://www.facebook.com/Handmade-with-Love-2355416901154161/ είτε στο Instagram https://www.instagram.com/hand._made._with._love/. Και τότε σίγουρα, θα έχεις μία χρονιά γεμάτη αγάπη, χρυσόσκονη και επιτυχίες. Στο εγγυώμαι εγώ!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti