Λάμψε στις γιορτές των Χριστουγέννων με τα εκπληκτικά προιόντα της εταιρείας Wet n wild Greece!

Φίλοι μου, το ξέρω, πως έχω καιρό να σας γράψω, αλλά πραγματικά διανύω μία πολύ πιεστική περίοδο, που με κάνει να μην έχω πολύ χρόνο για να γράψω κάποιο post στο blog. Παρόλα αυτά, το να σας γράφω και να σας μιλάω για ότι καινούριο κυκλοφορεί είναι κάτι, που αγαπώ τόσο πολύ και έχω καταλάβει, πως αρέσει και σε εσάς!




Καθώς, λοιπόν πλησιάζουν οι γιορτές και όλες αναζητούμε τα κατάλληλα προιόντα είτε για τις εμφανίσεις μας είτε για το εορταστικό μακιγιάζ και επειδή κακά τα ψέματα, δεν θέλουμε να ξοδέψουμε και μία περιουσία, η εταιρεία Wet n wild Greece έχει τις πιο μοναδικές προτάσεις είτε για δώρα είτε για εσάς τις ίδιες σε φανταστικές τιμές.


Καθώς λοιπόν, τις γιορτές όλες θέλουμε να λάμπουμε, η εταιρεία Wet n wild Greece, έχει να μας προτείνει τις μονές σκιές Glitter Single Color Icon, που έρχονται σε πολύ πρακτικές συσκευασίες ιδανικές να χωράνε στο νεσεσέρ μας, αλλά και να μας βοηθάνε χωρίς κόπο, να μετατρέπουμε πολύ εύκολα το πρωινό μας μακιγιάζ σε βραδινό. 


Φυσικά, τι να πει κανείς για τις παλέτες σκιών Color Icon Quad, που είναι μικρές παλέτες συγκλονιστικών αποχρώσεων, πολύ πρακτικές, με φανταστική απόδοση, που διαρκούν όλη την ημέρα στα βλέφαρά μας. Αυτές τις παλέτες τις έχω ιδιαίτερα μέσα στην καρδιά μου και πραγματικά θέλω να τις αποκτήσω όλες, δίχως δεύτερη σκέψη. 


Τέλος, για όλες εσάς που αγαπάτε τα ματ χείλη η εταιρεία Wet n wild Greece, τώρα για τις γιορτές μας προτείνει το  MegaLast Liquid Catsuit Metallic Lipstick, που είναι υγρό μεταλλικό κραγιόν, που δεν στεγνώνει τα χείλη, αλλά αντίθετα τα χαρίζει ένα μεταλλικό εφέ, που όλες οι φίλες σου θα ζηλέψουν!
Επίσης, θα ήθελα να επισημάνω, πως η εταιρεία δεν κάνει πειράματα στα ζώα, γεγονός που ενδιαφέρει πολλούς από εμάς, που αγαπάμε τα ζώα. Αν λοιπόν κι εσύ θέλεις να αποκτήσεις, κάποια από τα προιόντα της εταιρείας, που σου ανέφερα μπορείς να τα βρεις στην σελίδα Wet n wild Greece στο Facebook  https://www.facebook.com/wetnwildgreece/ και στο Instagram https://www.instagram.com/wetnwildgreece/, αλλά και στην σελίδα Skouras Cosmetics πάλι σε Facebook https://www.facebook.com/SkourasCosmetics/και Instagram https://www.instagram.com/skourascosmetics_official/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να λάμπετε με προιόντα της εταιρείας Wet n wild!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών