Βρείτε τα πιο ιδιαίτερα κοσμήματα για τις φετινές γιορτές στο λατρεμένο μου Zafart Stories!

Φίλοι μου, είμαι πάλι κοντά σας με ένα καινούριο ποστ και αυτή την φορά αποφάσισα να σας μιλήσω για τα πολύ ιδιαίτερα κοσμήματα, που μπορείτε να βρείτε στο πολυαγαπημένο μου Zafart Stories. Για το Zafart Stories, σας είχα μιλήσει το καλοκαίρι, όπου είχατε δείξει μεγάλο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον, με τα μοναδικά σανδάλια, που σας είχα παρουσιάσει.


Σήμερα, όμως είμαι πολύ σίγουρη, πως θα ερωτευτείτε τα φανταστικά κοσμήματά του. Όλες έχουμε βρεθεί, σε εκείνη την θέση, που ενώ έχουμε σκεφτεί τι θα βάλουμε την ημέρα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς δεν ξέρουμε με τι κόσμημα να το συνδυάσουμε. Και η αλήθεια είναι, πως για εμένα η επιλογή ενός ωραίου κοσμήματος είναι εξίσου σημαντική με την επιλογή του ρούχου.


Καθώς, το κόσμημα είναι αυτό, που είτε θα αναβαθμίσει είτε θα υποβαθμίσει την εικόνα μας! Εγώ, πλέον όμως δεν αντιμετωπίζω τέτοιες δυσκολίες, αφού όλα τα κοσμήματα του Zafart Stories, πέραν από πολύ εντυπωσιακά είναι και σχεδιασμένα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Τα κοσμήματα, που έχω δει λοιπόν και με έχουν ξετρελάνει είναι φτιαγμένα από αιματίτες και δέρμα. Επίσης, είναι ιδανικά για να τα φοράτε είτε όλη την ημέρα με ένα πιο ήσυχο σύνολο είτε σε πολύ ειδικές περιστάσεις με τα πιο εορταστικά σας ρούχα.


Αν λοιπόν ψάχνετε κι εσείς κοσμήματα, που θα είναι συνδεδεμένα με όμορφες αναμνήσεις και τις πιο ιδιαίτερες στιγμές της ζωής σας μπορείτε να βρείτε την σελίδα του Zafart Stories στο Facebook https://www.facebook.com/zafart.stories/, αλλά και στο 
Instagram https://www.instagram.com/zafartstories/?hl=el και στην σελίδα τους στο etsy https://www.etsy.com/shop/zafartstories, όπου μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας! 


Μέχρι το επόμενό μου ποστ να περνάτε πανέμορφα και να επιλέγετε σχεδιαστές, που θα σας κάνουν να λάμπετε! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti