Τα πιο νόστιμα γεύματα είναι αυτά, που συνοδεύονται από κουλουράκια της οικογένειας Λουκάκου!

Καλημέρα σε όλους. Σήμερα είναι μια πανέμορφη μέρα και μιας και ο Μάρτης έχει έρθει και ομορφαίνει την διάθεσή μας, αποφάσισα να σας μιλήσω σήμερα για εκείνες τις στιγμές, που ομορφαίνουν και φτιάχνουν την δική μου ημέρα. Είναι εκείνες οι στιγμές, που φτιάχνω πρωινό για την δική μου οικογένεια με διάφορα εδέσματα, αλλά κυριαρχώντας στο τραπέζι τα κουλουράκια της οικογένειας Λουκάκου.


Η οικογένεια Λουκάκου, λοιπόν μου έστειλε να δοκιμάσω δύο γεύσεις από τα κουλουράκια τους, εκείνα με τις σταφίδες και το πορτοκάλι. Μόλις τα έλαβα, λοιπόν στα χέρια μου ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν οι τόσο παιχνιδιάρικες συσκευασίες και ξετρέλαναν και τους μικρούς μαθητές μου. Δεν σταθήκαμε όμως, μόνο στην εμφάνιση και η δοκιμή μας ενθουσίασε ακόμα πιο πολύ!


Εγώ γενικότερα, από πολύ μικρή λατρεύω οτιδήποτε έχει άρωμα πορτοκαλιού οπότε κατευθείαν με τις ταινίες και τον καφέ μου ξεκίνησα να δοκιμάζω εκείνα τα κουλουράκια. Όταν όμως, όλη η οικογένεια έβλεπα να τρώει και να ξανατρώει και τα κουλουράκια με σταφίδα, δεν άργησα να δοκιμάσω και εκείνα και να μείνω άφωνη.


Πάντοτε πίστευα και πιστεύω, πως το φαγητό ενώνει τους ανθρώπους και εκτιμώ όλους όσους κάνουν δώρα φαγητό και λουλούδια. Και επίσης λατρεύω και εκτιμώ τις εταιρείες, που πέραν από το προϊόν φροντίζουν πολύ και την συσκευασία του. Έτσι από εδώ και πέρα, στους επιστήθιους φίλους μου και όταν θέλω να φτιάξω την μέρα σε κάποιον, θα του πηγαίνω σαν δώρο κουλουράκια!
Αν λοιπόν, θες να μάθεις και εσύ περισσότερα για τα προϊόντα της οικογένειας Λουκάκου δεν έχεις παρά να επισκεφτείς τις σελίδες τους σε Facebook https://www.facebook.com/loukakoufamily/και Instagram https://www.instagram.com/loukakoufamily/?hl=el, αλλά και στο site της εταιρείας https://loukakoufamily.gr/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να χαμογελάτε και να διευρύνετε τις γεύσεις σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti