Πάσχα στο ξωκκλήσι: Ένα μαγικό βιβλίο από τις Εκδόσεις Άθως!

Φίλοι μου, είμαι και σήμερα μαζί σας έπειτα από πολύ καιρό, για να σας μιλήσω πάλι για βιβλία. Ξέρετε, πως εξαιτίας του επαγγέλματός μου αναζητώ όλοένα και περισσόετρο εκδοτικούς οίκους, που προσφέρουν στους μικρούς, αλλά και στους μεγάλους την ποιότητα ενός καλού βιβλίου.


Σαν εκπαιδευτικός λοιπόν, θεωρώ χαμένη εντός εισαγωγικών αν μία εβδομάδα δεν έχω διαβάσει στους μαθητές μου ένα καινούριο βιβλίο και δεν έχουμε συζητήσει πάνω σε αυτό. Έτσι, όταν επικοινωνήσαμε με τις Εκδόσεις Άθως και προτάθηκαν να μου στείλουν το παιδικό παραμύθι " Πάσχα στο ξωκκλήσι" ήμουν πολύ πολύ χαρούμενη.


Καθώς πλησιάζουν, οι ημέρες του Πάσχα τα παιδιά ολοένα και πιο συχνά εκφράζουν απορίες και αναφέρουν τις διάφορες τελετουργίες, που γίνονται κατά την διάρκεια του Πάσχα, οπότε θεώρησα καταπληκτικό αυτό το βιβλίο, για να πάει τα παιδιά πίσω στην φύση και στο χωριό. Και γιατί όχι και να αποτελέσει μία καταπληκτική αφορμή, για να μιλήσω μαζί τους για την παράδοση.


Το βιβλίο, αυτό απευθύνεται από τις πολύ μικρές μέχρι και τις πιο μεγάλες ηλικίες και από την πρώτη ανάγνωση μας συγκίνησε και μας κέρδισε. Είναι μία υπενθύμιση, για τον άνθρωπο να φροντίζει το περιβάλλον στο οποίο ζει και να του συμπεριφέρεται με τον καλύτερο τρόπο.
Φυσικά, οι Εκδόσεις Άθως έχουν και άλλα πραγματικά πολύ αξιόλογα βιβλία και για μικρούς και για μεγάλους! Το επόμενο βιβλίο, που θα ήθελα να μοιραστώ από τις εν λόγω εκδόσεις με τους μαθητές μου είναι το βιβλίο "Εφτά παπούτσια για την κυρά Σαρακοστή".
Αν θες λοιπόν, να κάνεις κι εσύ δώρο κάποιο βιβλίο είτε σε κάποιον μικρό είτε σε κάποιον μεγάλο οι Εκδόσεις Άθως πρέπει να γίνει η πρώτη σου επιλογή! Μπορείς να ενημερώνεσαι για όλα αν τους ακολουθήσεις στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/ekdoseis.athos/, στο Instagram https://www.instagram.com/athos_publications/και να κάνεις την παραγγελία σου εύκολα και γρήγορα αν επισκεφτείς στο site http://www.stamoulis.gr/?fbclid=IwAR2_fwW7kpWmSqmXYLBJmjwBFifZlsD27RM60zMCtMuH6sNI3aCqD91W-e4. Και να θυμάστε δεν υπάρχει καμία καλύτερη επένδυση από ένα καλό βιβλίο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti