Χαρίζοντας στα παιδιά σας ένα βιβλίο από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΥΡΑ είναι σαν να ανοίγετε μπροστά τους τον κόσμο!

Φίλοι μου αυτό είναι ένα διαφορετικό κείμενο και σε καμία περίπτωση δεν το συγκρίνω με τα ποστ, που έχω γράψει μέχρι τώρα, που έχουν σχέση με την ομορφιά. Αυτό είναι ένα κείμενο, για το πως θα βοηθήσετε το παιδί σας να γίνει κοινωνικό, ευαίσθητο και χαρούμενο. Και το μυστικό για να τα καταφέρετε όλα αυτά είναι το καλό βιβλίο.


Δεν μπορείτε να φανταστείτε την χαρά και την τιμή, που ένοιωσα όταν έλαβα στα χέρια μου το βιβλίο "ΝΕΡΟ ΝΕΡΑΚΙ κάθε σταγόνα και ένα ταξίδι" από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΥΡΑ. Από μικρή αγαπούσα, εκτιμούσα και διάβαζα πολλά βιβλία. Φυσικά, αυτό μου το εμφύσησε η οικογένειά μου, που καθώς οι γονείς μου ήταν εκπαιδευτικοί οι βιβλιοθήκες του σπιτιού μας είχαν πάντα ένα καλό βιβλίο να μου κρατήσει συντροφιά.


Το συγκεκριμένο παιδικό βιβλίο, που μου έστειλαν οι ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΥΡΑ μου αρέσει πολύ γιατί είναι ένα χρήσιμο βοήθημα για τους μαθητές όλων των τάξεων. Μάλιστα, το βιβλίο έρχεται μαζί με αφίσα και CD, κάτι που είναι πολύ βοηθητικό, για να χρησιμοποιηθεί από τις μανούλες, αλλά και τους εκπαιδευτικούς ανά πάσα ώρα και στιγμή.


Σε μια εποχή, όπου όλα κυλάνε γύρω μας γρήγορα, το να κάτσει ο γονιός και να διαβάσει ένα τόσο καλό βιβλίο με το παιδί του είναι κάτι μαγικό! Άραγε, τι κάνει το νερό, που το καθιστά για όλους μας τόσο σημαντικό;
Για να βρείτε λοιπόν και το συγκεκριμένο, αλλά και άλλα εξίσου φανταστικά βιβλία δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΥΡΑ στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/ekdoseisthyra/, στο Instagram https://www.instagram.com/thyra_publications/, αλλά και στην σελίδα http://www.stamoulis.gr/. Και μέχρι το επόμενό μου ποστ, να θυμάστε, πως με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΥΡΑ ανοίγουμε τα παράθυρα στα παιδιά για νέους κόσμους!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti