Φέρτε την άνοιξη στην περιποίηση του προσώπου σας με τα The Dead Sea Products!

Φίλοι μου, είμαι και σήμερα εδώ κοντά σας για να σας μιλήσω για τα διαμαντάκια, που έχω ανακαλύψει αυτές τις ημέρες. Κάθε εβδομάδα λοιπόν, θα σας μιλάω για τα προϊόντα, που χρησιμοποιώ ξανά και ξανά στην περιποίηση της επιδερμίδας μου και δεν τα αλλάζω με τίποτα! Πρόσφατα λοιπόν, έλαβα ένα δέμα από την εταιρεία The Dead Sea Products και ανυπομονούσα με το που τα πήρα στα χέρια μου, να τα δοκιμάσω.


Ξεκίνησα λοιπόν, τις δοκιμές από την αντηλιακή κρέμα, με το καταπληκτικό άρωμα.Sun Block. Πολύ συχνά διαβάζουμε, πως πρέπει να χρησιμοποιούμε αντηλιακή κρέμα όλους τους μήνες του χρόνου και όχι μόνο το καλοκαίρι. Η αντηλιακή κρέμα λοιπόν, της The Dead Sea Products, απορροφάται κατευθείαν από την επιδερμίδα, μυρίζει φανταστικά και έχει δείκτη προστασίας 45. Επιπλέον, βρίσκεται σε πολύ μεγάλη συσκευασία, γεγονός που σημαίνει, πως μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.


Το επόμενο προϊόν, που μου έστειλε λοιπόν η εταιρεία είναι μία κρέμα ματιών. Όλες οι γυναίκες, αλλά και οι άντρες χρειαζόμαστε μία κρέμα για τα μάτια, καθώς είναι αυτά, που μαρτυρούν την κόπωση και την αϋπνία. Η κρέμα λοιπόν,  Kawar έρχεται στα 30 ml σε σωληνάριο και είναι ιδανική, για να την έχετε πάντα μαζί σας!


Εγώ, όπως θα έχετε καταλάβει δοκίμασα και ενθουσιάστηκα με όλα τα προϊόντα. Αν θες να τα βρεις και εσύ μπορείς να αναζητήσεις την εταιρεία στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/thedeadseaproducts/, στο Instagram https://www.instagram.com/p/BuVwEOkntHu/ και στο eshop https://thedeadsea.gr/index.php/el/?fbclid=IwAR2F9s2PBcNd5qaHpAJibuG8TkUGLlklPFJqNtcMuuHlqUrA1Z5afzafASc. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να περνάτε φανταστικά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti