Αποκτήστε οικολογική συνείδηση χρησιμοποιώντας τα προϊόντα της εταιρείας Ecolife!

Φίλοι μου, είμαι πάλι κοντά σας με ένα κείμενο πολύ διαφορετικό από όλα τα προηγούμενα. Η αλήθεια είναι, πως το τελευταίο διάστημα έχω χαθεί εξαιτίας της δουλειάς και του μεταπτυχιακού, αλλά δεν σας ξεχνάω και όποτε βρίσκω χρόνο είμαι εδώ μποροστά από την οθόνη, για να σας γράφω για ότι δοκιμάσα και μου κέντρισε το ενδιαφέρον! Σήμερα λοιπόν, θα σας μιλήσω για την εταιρεία Ecolife!


H εταιρεία Ecolife δεν μπορώ να σας κρύψω, πως από τότε που έλαβα τα προιόντα της, πέρα του ότι έκανε την ζωή μου πιο εύκολη, μου άλλαξε την κοσμοθεωρία. Πάντα έβλεπα γύρω μου τον κόσμο με τα πλαστικά ποτήρια να πίνει αμέριμνος τον καφέ του και πάντα κάτι δεν μου άρεζε. Ξέρουμε, όλοι πως το πλαστικό κάνει τον περισσότερο χρόνο να ανακυκλωθεί και προκαλεί μεγάλο κακό στον πλανήτη μας. Παρόλα αυτά, εμείς συνεχίζουμε να το χρησιμοποιούμε χωρίς δεύτερη σκέψη.


Από τότε λοιπόν, που παρέλαβα τον θερμό από την εταιρεία Ecolife είμαι πολύ χαρούμενη, που πλέον μπορώ να έχω μαζί μου το καφέ μου χωρίς να κάνω κακό στο περιβάλλον. Μου κρατάει το ρόφημά μου, στην κατάλληλη θερμοκρασία και μου φτιάχνει την διάθεση εξαιτίας του φανταστικού φιστικί του χρώματος.
Βέβαια, δεν ήταν το μοναδικό προιόν που μου έστειλε η εταιρεία και μου ανοίγει την καρδιά. Πολύ πολύ χαρούμενη, είμαι και για το υφασμάτινο σακουλάκι, που μου έστειλε η εταιρεία, για να βάζω μέσα τα snacks μου, χωρίς να χρησιμοποιώ τα πλαστικά σακουλάκια. Έτσι, δεν φοβάμαι μην μου σκιστεί το σακουλάκι και χυθούν όλοι οι ξηροί καρποί μέσα στην τσάντα μου και έχω σταματήσει να παραλείπω γεύματα, ώστε να κάνω κακό στην υγεία μου με το να τρώω πιο πολύ απ' έξω.


Αν λοιπόν, θες και εσύ να βάλεις το λιθαράκι σου, ώστε να σκέφτεσαι πράσινα δεν έχεις παρά να επισκεφτείς την σελίδα Ecolife! Μπορείς να βρεις όλα τα προιόντα, που σου ανέφερα είτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/lifegreengr/, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/ecolifebottles/ και στο site τους https://www.lifegreen.gr/portal/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να κάνετε πολλά βήματα προς τα μπροστά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti