Ανανεώστε τον χώρο σας με τα μοναδικά κεριά από την εταιρεία Helessence!

Φίλοι μου, ξέρετε πόσο μου αρέσει να σας γράφω για θέμα ομορφιάς και διακόσμησης. Και το σημερινό ποστ είναι ένα ποστ, που συνδυάζει αυτές τις δύο μεγάλες μου αγάπες. Ανέκαθεν πίστευα, πως τα κεριά αναννεώνουν έναν χώρο και έχουν αυτήν την μαγική ιδιότητα να σε αποφορτίσουν και να σε κάνουν να ξεχάσεις όλες σου τις έγνοιες και τα προβλήματα.


Εγώ προσωπικά χαζεύω άπειρες ώρες στο Pinterest, ωραίους χώρους με λευκούς τοίχους, λίγα έπιπλα και πάνω σε αυτά, όταν υπάρχουν και κεριά, μένω να τους κοιτάω με τις ώρες. Κάπως έτσι λοιπόν, έχω φανταστεί και το μελλοντικό μου σπίτι. Με ωραία αρώματα, λιτές γραμμές και μία ρομαντική αισθητική.
Αν με ρωτούσαν, πως θα χαρακτήριζα τα αρώματα από την εταιρεία Helessence σίγουρα θα χαρακτήριζα τις λέξεις ιδιαίτερα, εκλεπτυσμένα και μοναδικά. Το κερί, που διάλλεξα εγώ για τον δικό μου χώρο είναι και το Best Seller της εταιρείας και έχει την μυρωδιά White peach and jasmine. Βρίσκεται πάντα δίπλα στο κωμοδίνο μου και με χαλαρώνει απίστευτα το άρωμά του.


Σίγουρα, θα ήθελα να προμηθευτώ και άλλα κεριά από την συγκεκριμένη εταιρεία, καθώς πέραν της φανταστικής αισθητικής και των μοναδικών αρωμάτων τους, θέλω και οι υπόλοιποι χώροι στο σπίτι μου να γίνουν πιο μονέρνοι και σύγχρονοι. Κατά την άποψη μου, λοιπόν δεν υπάρχει ομορφότερο δώρο και πιο ιδιαίτερο να κάνετε σε κάποιον που αγαπάτε από ένα καλό κερί.


Την εταιρεία Helessence μπορείτε να την γνωρίσετε και εσείς μέσα από την σελίδα της στο Facebook https://www.facebook.com/helessence/, στο Instagram https://www.instagram.com/helessence/, αλλά και από το site της https://helessence.com/, όπου μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας. Και να θυμάστε, πως δεν υπάρχει καλύτερη επένδυση, που μπορούμε να κάνουμε από το να επενδύουμε για το σπίτι μας, που είναι ο προσωπικός μας χώρος και μας κάνει να νοιώθουμε ασφάλεια!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti