Νιώσε πιο άνετα στην καθημερινότητά σου με τα φανταστικής ποιότητας Verdi jeans!

Φίλοι μου, είμαστε στα μέσα αυτής της εβδομάδας και η άνοιξη έχει μπει για τα καλά. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα πάντα τέτοιο καιρό με πιάνει μία διάθεση για ανανέωση! Η αλήθεια είναι, πως καθώς ανήκω σε μία ομάδα γυναικών, που πάντα είχα κάποια κιλά παραπάνω, που εγώ βέβαια δεν τα έβλεπα καθόλου αρνητικά ήμουν επιφυλακτική ως προς τα τζιν. Επομένως, όταν ξεκίνησε η συνεργασία μου με τα Verdi jeans, επέλεξα να δοκιμάσω ένα boyfriend jean, μιας και είναι η τελευταία τάση της σεζόν!


Μετά την γλυκιά επιμονή, των ανθρώπων που κρύβονται πίσω από τα Verdi jeans και ξέρουν την ποιότητα των ρούχων τους όσο κανένας άλλος, δέχτηκα να δοκιμάσω και ένα skinny jean. Βέβαια, ήμουν σίγουρη, πως δεν θα το φορούσα ξανά πέραν της μίας φοράς, που θα με έβλεπα εγώ στον καθρέφτη. Αφού λοιπόν, ήρθαν τα τζιν και τα δοκίμασα τα ερωτεύτηκα. Είναι σίγουρα, τα πιο άνετα ρούχα, που έχω βάλει ποτέ μου και τα υφάσματα του τζιν είναι τόσο μαλακά ιδανικά, για όλες μας τις εμφανίσεις από το πρωί έως το βράδυ. Όσο, για το περιβόητο skinny jean το φοράω συνέχεια και έχω λάβει τα πιο κολακευτικά σχόλια! Ας σας πω όμως, κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την εταιρεία!


Η εταιρεία Verdi λοιπόν, γεννήθηκε το 1994 και αρχικά το αντικείμενό της ήταν ο σχεδιασμός, η παραγωγή και η χονδρική και λιανική εμπορεία γυναικείων ενδυμάτων.Το πάθος φυσικά της εταιρείας είναι το denim, για αυτό και το μότο της είναι το denim for life. H έδρα της βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη και το ατού της εταιρείας είναι το έμπειρο προσωπικό με κατάρτιση στον τομέα της παραγωγής ρούχων! Πολύ σημαντικό, είναι και το γεγονός πως σχεδιάζουν και δημιουργούν ρούχα, που κατασκευάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα.


Φυσικά στόχος, της εταιρείας είναι να καλύψει τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας αναδεικνύοντας τη θηλυκότητα της και την προσωπικότητά της! Αυτό το πετυχαίνει, χαρίζοντας ρούχα με τέλεια εφαρμογή, χρησιμοποιώντας υφάσματα άριστης ποιότητας.
Όσο για εμάς τις γυναίκες με καμπύλες, η εταιρεία Verdi πρόσφατα δημιούργησε μια καινούρια σειρά ρούχων, προσφέροντάς μας τη δυνατότητα να απολαύσουμε ρούχα άνετα, με τέλεια εφαρμογή, που μας χαρίζουν αυτοπεποίθηση και χαμόγελο! Την εταιρεία Verdi, μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook  https://www.facebook.com/VerdiJeanss/ και στο Instagram https://www.instagram.com/verdi_jeans/?hl=el. Mέχρι, το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να φοράτε ρούχα, που θα σας κάνουν να νιώθετε άνετα. Όπως τα Verdi jeans!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti