Γνωρίστε μαζί μου τα Kalindoia's Products και φροντίστε τον εαυτό σας με φυσικό τρόπο!

Φίλοι μου, το σημερινό μας ποστ είναι ένα διαφορετικό κείμενο από όλα τα άλλα. Σήμερα, θα σου συστήσω τα Kalindoia's Products, που είναι αγνά προιόντα με φυσικά συστατικά, που πραγματικά από τότε, που τα έχω παραλάβει στα χέρια μου δεν έχω σταματήσει να τα δοκιμάζω. Η Άσπα, εκτός από μία πολύ όμορφη γυναίκα είναι και μία δημιουργός με πολύ όμορφη ψυχή!


Τα προιόντα της, από την πρώτη στιγμή, που τα κράτησα στα χέρια μου ήξερα, πως θα μπουν στο κομοδίνο και στο νεσεσέρ μου και θα γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι της ρουτίνας ομορφιάς μου! Τα Kalindoia's Products, είναι προιόντα φτιαγμένα από την φύση και κουβαλούν κάτι από την μητρική αγάπη, καθώς η Άσπα κάθετί, που φτιάχει το δημιουργεί με αγάπη, μεράκι και γι' αυτό ξεχωρίζει.
Η αλήθεια είναι, πως εδώ και πολύ καιρό συνεργάζομαι με διαφορετικές εταιρείες και λαμβάνω πάρα πολλά προιόντα. Είναι από τις λόγες φορές, όμως που συνεργάζομαι με έναν τόσο δοτικό άνθρωπο, που από την πρώτη στιγμή είχε την αγωνία για την εντύπωση, που μου έκαναν τα προιόντα και να μου δώσει διάφορα μυστικά, για το πως να τα χρησιμοποιήσω.


Το καταπληκτικό λοιπόν ρετρό κουτάκι, που μου έστειλε η Άσπα είχε πολλά διαφορετικά μοσχομυριστά προιόντα. Τι να πει κανείς για την φανταστική κηρελοιφή, που την εφαρμόζω στα σημεία, όπου χρειάζεται ενυδάτωση η επιδερμίδα μου και κάνει φανταστική δουλειά, για το lip balm που είναι μονίμως μέσα στην τσάντα μου, αλλά και για τον ορό προσώπου, που είναι φτιαγμένος από κερί μέλισσας και ελιξήριο σαλιγκαριού, που αφήνει το πρόσωπό μου λαμπερό και φουλ ενυδατωμένο.


Φυσικά στα Kalindoia's Products, μπορείτε να βρείτε και μπάρες ενυδάτωσης σώματος, διάφορα σαπούνια και πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσετε το σαπούνι με πράσινη άργιλο, που είναι φανταστικό για όλους τους τύπους επιδερμίδας και ιδιαίτερα για αυτούς, που εμφανίζουν λιπαρότητα, σαν την δική μου.
Ευχαριστώ, τόσο πολύ την Άσπα για την καταπληκτική μας συνεργασία και για το πως φανταστικός άνρωπος είναι. Μπορείτε και εσείς να βρείτε τα προιόντα της στην σελίδα Kalindoia's Products στο Facebook https://www.facebook.com/Kalindoiasproducts/ και στο Instagram https://www.instagram.com/fragiou_aspa/. Και να θυμάστε, οτιδήποτε είναι φτιαγμένο από την ελληνική γη και χέρια Ελλήνων παραγωγών είναι φτιαγμένο με αγάπη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών