Aναδείξτε τις εμφανίσεις σας με τα ξεχωριστά κοσμήματα από ZafArt Stories!

Φίλοι μου, είμαι πάλι κοντά σας με ένα πολύ ιδιαίτερο ποστ. Το ξέρω, πως πολύ συχνά χάνομαι, αλλά αυτό συμβαίνει καθώς είμαι στην τελική ευθεία για το μεταπτυχιακό μου και οι απαιτήσεις είναι πάρα πολλές. Εν μέσω εξεταστικής λοιπόν, αποφάσισα να σου γράψω ξανά για την μεγάλη μου αγάπη. Και όχι μία τυχαία αγάπη, αλλά για την αγάπη μου για τα πολύ ιδιαίτερα κοσμήματα από ZafArt Stories!

Πρόσφατα λοιπόν, έλαβα ένα πολύ ιδιαίτερο ζευγάρι σκουλαρίκια σε μία πανέμορφη χρυσή απόχρωση, που πλέον δεν τα αποχωρίζομαι ποτέ! Είναι μονίμως στην τσάντα μου, καθώς συνδυάζονται υπέροχα τόσο με τα τζιν μου τις πρωινές ώρες, αλλά και με πιο ιδιαίτερα καυτάνια και φορέματα, τώρα που πλησιάζει το καλοκαιράκι.


Καθώς γνωρίζω, πολύ καλά, πως οι περισσότερες γυναίκες τρέχουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ και πολλές φορές αφήνουμε την εμφάνισή μας σε δεύτερη μοίρα, τα χειροποίητα κοσμήματα από ZafArt Stories είναι εδώ για να μετατρέψουν όλες τις εμφανίσεις μας σε πολύ ξεχωριστές και να μας κάνουν να λάμπουμε χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.


Φυσικά, είμαι πολύ ενθουσιασμένη, όπως έχετε καταλάβει με τις δημιουργίες από ZafArt Stories και ανυπομονώ να έρθει το καλοκαίρι και να σας φωτογραφίσω και τα πολύ ιδιαίτερα σανδάλια τους, που πραγματικά εκτός από εμένα τα έχουν ερωτευτεί και όλες μου οι φίλες! Μπορείτε να βρείτε και εσείς τις πολύ ιδιαίτερες δημιουργίες από ZafArt Stories, στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/zafart.stories/, αλλά και στο Instagram https://www.instagram.com/zafartstories/ και να βρείτε εκείνο το κόσμημα, που θα σας κάνει να λάμψετε! Και μην ξεχνάτε, πως η ομορφιά βρίσκεται στην απλότητα. Ή μήπως όχι;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών