Δώσε χρόνο στον εαυτό σου και δοκίμασε τις φανταστικές μάσκες που θα βρεις στο Masque My Day!

Φίλες μου, η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα οι συνεργασίες, που κάνω με διάφορες εταιρείες είναι όλο και πιο ιδιαίτερες και δεν προλαβαίνω να σας γράφω για όλα τα λανσαρίσματα, που κυκλοφορούν στην αγορά! Αν με ξέρατε καλύτερα, όπως με ξέρουν πολύ καλά οι φίλες μου θα γνωρίζατε, πως το καλύτερο δώρο, που θα μπορούσε να μου κάνει κάποιος είναι οι μάσκες.


Οπότε, με το που παρέλαβα τις πολύ ιδιαίτερες μάσκες, που μου έστειλε το Masque My Day να δοκιμάσω χοροπηδούσα μόνη μου στο σπίτι. Το συγκεκριμένο κατάστημα, είναι πραγματικά ο παράδεισος της κάθε γυναίκας, που θέλει να είναι περιποιημένη και να αφιερώνει μία ώρα μέσα στην εβδομάδα στην περιποίηση της επιδερμίδας της.


Στο Masque My Day λοιπόν, μπορεί να βρει κανείς κουρφαία προιόντα ομορφιάς, σε πολύ προσιτές τιμές και σε πολύ χαριτωμένες συσκευασίες. Εγώ έλαβα, από το κατάστημα κάποιες μάσκες ενυδάτωσης και αποτοξίνωσης της επιδερμίδας μου και μία μάσκα μαλλιών, που ανυπομονώ να δοκιμάσω!


Η αλήθεια είναι, πως δεν το έκρυψα ποτέ, πως είμαι beauty junkie και πραγματικά το Masque My Day, θα είναι πλέον το κατάστημα, που θα πραγματοποιώ ξανά και ξανά τις αγορές μου. Αν λοιπόν, θέτε κι εσείς να μάθετε τα πάντα για το Masque My Day, δεν έχετε παρά να το ακολουθήσετε στο Instagram https://www.instagram.com/masquemyday/?hl=el, στο Facebook https://www.facebook.com/masquemyday/?epa=SEARCH_BOX και να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσα από το site τους https://masquemyday.gr/! Εγώ τους ευχαριστώ τόσο πολύ για αυτή τη συνεργασία μας, καθώς η επιδερμίδα μου είναι πιο λαμπερή και ενυδατωμένη από ποτέ! Eπιπλέον με τον κωδικό SOFIA10 μπορείτε να κάνετε και εσείς την παραγγελία σας και να έχετε έκπτωση 10% στις αγορές σας! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να περνάτε υπέροχα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών