Βρες τα πιο στυλάτα και άνετα υποδήματα στα Nali Shoes!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι, πως έχω αρκετό καιρό να σας γράψω και αυτό συμβαίνει γιατί ο χρόνος πραγματικά τρέχει και πολλές φορές προλαβαίνω να κάνω ελάχιστα πράγματα μέσα στην ημέρα μου! Σήμερα, όμως αποφάσισα να σας μιλήσω για την μεγάλη μου αγάπη, για τα παπούτσια.



Πρόσφατα, ανακάλυψα την εταιρεία Nali Shoes και ερωτεύτηκα τα παπούτσια τους. Πρόκειται, για μία ελληνική εταιρεία, που φτιάχνει χειροποίητα υποδήματα με πολύ μεράκι και αγάπη για όλες εμάς, που θέλουμε να είμαστε άνετες, αλλά και μοδάτες στην δουλειά, στην σχολή, αλλά και στις βραδινές μας εξόδους.


Η εταιρεία Nali Shoes, δημιουργεί πολύ μοντέρνα σχέδια, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει ο καταναλωτής ποιο να πρωτοδιαλλέξει. Φυσικά, τώρα το καλοκαίρι την τιμητική τους έχουν οι πλατφόρμες, αλλά και τα παπούτσια με πιο χαμηλό τακούνι, ανάλογα με τις επιθυμίες της κάθες γυναίκας. Αυτό, που ξεχώρισα όμως εγώ στην εταιρεία Nali Shoes, είναι πως στα παπούτσια τους κυριαρχεί το χρώμα, με αποτέλεσμα να γίνονται μοναδικά.


Η αλήθεια είναι, πως χαίρομαι να γνωρίζω τέτοιες δημιουργίες, που είναι προσεγμένες έως την κάθε τους λεπτομέρεια και να τις συστήνω έπειτα και σε εσάς!
Αν θέλετε λοιπόν και εσείς να ξεχωρίζετε στο κάθε σας βήμα, δεν έχετε παρά να εμπιστευτείτε την εταιρεία Nali Shoes! Τα παπούτσια τους μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/nali_shoes-438590556917815/?__tn__=%2Cd%3C-R&eid=ARCAbbLBcXthJWDHFJLEuXY9Q6e1MAgwOpJf9EObeHBOCSfU_N1nTBAK02CfMcPRW_vpQ15uoWszQGob, στο Instagram https://www.instagram.com/nali_shoes/?hl=el, αλλά και να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά μέσα από το ολοκαίνουριο site τους https://www.nali.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να περνάτε υπέροχα!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών