Προφυλαχτείτε από τον ήλιο με τα φανταστικά αντηλιακά από την εταιρεία THANK YOU FARMER!

Φίλοι μου, το καλοκαίρι είναι πολύ κοντά και ο ήλιος πλέον έχει βγει για τα καλά και ομορφαίνει τις ημέρες μας. Πολλές φορές, σας έχω γράψει σε κείμενά μου για την αναγκαιότητα της αντηλιακής όχι μόνο για το καλοκαίρι, αλλά και για τον χειμώνα. Έκανα λοιπόν μία έρευνα αγοράς και βρήκα τις πιο hot αντηλιακές, που κυκλοφορούν εκεί έξω και είναι από την εταιρεία THANK YOU FARMER!


Η αλήθεια είναι, πως το τελευταίο διάστημα έχει γίνει μεγάλος ντόρος για τα κορεάτικα προιόντα ομορφιάς και για το πως οι κορεάτισσες καταφέρνουν και διατηρούν μία τόσο λαμπερή και χωρίς κανένα ψεγάδι επιδερμίδα! Το THANK YOU FARMER λοιπόν, ήρθε να μου λύσει πολλές από τις απορίες μου και να με εθίσει πραγματικά στα προιόντα του, αλλά και να με κάνει να τα χρησιμοποιώ με τον σωστό τρόπο!


Έτσι λοιπόν, μου στείλανε τρεις φανταστικές αντηλιακές προσώπου, που θα με συντροφεύουν όλο το καλοκαίρι και δεν θα βγουν από το νεσεσέρ και την τσάντα θαλάσσης μου! Η μία αντηλιακή, που βγαίνει στα 50 ml είναι για να καλύψει τις ανάγκες της ξηρής και ευαίσθητης επιδερμίδας, ενώ από τις άλλες δύο, που βγαίνουν στα 40 ml η μία είναι για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες και η τρίτη για να χαρίζει λάμψη στην επιδερμίδα και μάλιστα έχει και λευκαντικές και αντιγηραντικές ιδιότητες.


Φυσικά, ανυπομονώ να δοκιμάσω και την cotton mask της εταιρείας, που χαρίζει ενυδάτωση, λάμψη και απαλύνει την επιδερμίδα! Σίγουρα η εταιρεία THANK YOU FARMER, είναι η νέα μου αγάπη και μόλις μου τελειώσουν τα προιόντα της θα τα αγοράζω ξανά και ξανά! Τη συγκεκριμένη εταιρεία μπορείτε να την βρείτε και εσείς και να μαθαίνετε τα νέα της στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/thankyoufarmergr/, στο Instagram https://www.instagram.com/thankyoufarmergr/, αλλά και στο site τους https://www.thankyoufarmer.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, να περνάτε υπέροχα!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών