Στρέψτε όλα τα βλέμματα επάνω σας με τα φανταστικά προϊόντα από την εταιρεία 3ina!

Φίλες μου είμαι πάλι κοντά σας, για να μιλήσουμε για ομορφιά και καλλυντικά. Το καλοκαιράκι είναι κοντά και σιγά σιγά ετοιμάζω το νεσεσέρ των διακοπών μου με τα απολύτως απαραίτητα. Φυσικά όλα τα προιόντα όμως, είναι από την λατρεμένη μου πλέον εταιρεία, την εταιρεία 3ina!


Η αλήθεια είναι, πως πριν μπει στην ζωή μου η εταιρεία 3ina δίσταζα να βάλω χρώμα στο μακιγιάζ μου, με αποτέλεσμα όλα τα make up look μου να φαντάζουν ίδια και ανιαρά. Πλέον κάθε φορά, που παραλαμβάνω δέμα από την εταιρεία χαίρομαι διπλά, καθώς γνωρίζω πως αφενός τα καλλυντικά τους είναι από τα κορυφαία της αγοράς και κατά δεύτερον ξεπερνάω τον εαυτό μου στα make up look, που κάνω.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.


Το πακέτο μου λοιπόν, αυτή τη φορά περιελάμβανε ένα φανταστικό chubby lipstick, στην απόχρωση 107, ένα eyeliner σε μωβ απόχρωση, μία φιστικί σκιά στην απόχρωση 130 και ένα βερνίκι νυχιών σε μαύρο χρώμα στην απόχρωση 159, που ανυπομονώ να δοκιμάσω!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Είμαι πολύ χαρούμενη λοιπόν, που πλέον το νεσεσέρ μου περιέχει διάφορα χρώματα και τα looks μου δεν είναι μονοχρωματικά. Αν θέλεις κι εσύ λοιπόν να βάλεις την εταιρεία 3ina στην ζωή σου, δεν έχεις παρά να την ακολουθήσεις σε Facebook https://www.facebook.com/3ina.greece/, Ιnstagram https://www.instagram.com/3inagreece/?hl=el, αλλά και να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσα από το site της https://3ina.com/?fbclid=IwAR1SAXvMhG0FI1kxoeO5zv7uWhWU3dvdhx7K3oFSTO0V_aoWl9Xg4CWIj7k. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να περνάτε υπέροχα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών