Προστατευτείτε από τον ήλιο με τα φανταστικά προϊόντα από την εταιρεία Benelica!


Φίλοι μου, γνωρίζετε καλά, πως χαίρομαι πολύ να μοιράζομαι μαζί σας ότι καινούριο καταφθάνει στα χέρια μου. Τώρα λοιπόν, που σιγά σιγά τελειώνει η δουλειά μου θα έχω ακόμη περισσότερο χρόνο, για να μοιράζομαι μαζί σας όλα τα καινούρια λανσαρίσματα, που βγαίνουν στην αγορά. Έτσι, δεν θα μπορούσαν να μην δε φθάσουν στα χέρια μου και τα φανταστικά προιόντα από την εταιρεία Benelica!


H εταιρεία λοιπόν αυτή, είναι πολύ γνωστή στο ευρύ κοινό εξαιτίας των φανταστικών της προιόντων, που περιέχουν έκκριμα σαλιγκαριού. Καθώς, πάντα δοκιμάζω τα προιόντα πριν σας γράψω για αυτά, όταν δοκίμασα τα δύο προιόντα, που έφθασαν στα χέρια μου δεν πίστευα στο πόσο ωραία ήταν! Ο λόγος για το γαλάκτωμα καθαρισμού 2 σε 1 της εταιρείας και την αντηλιακή κρέμα με spf 30.


Θα ξεκινήσω λοιπόν, με το γαλάκτωμα καθαρισμού, όπου βγαίνει σε μία μεγάλη συσκευασία των 150 ml και έχει μία πολύ απαλή υφή, όπου μόλις το πιάσεις στα χέριο σου διαπιστώνεις, ότι είναι πολύ ενυδατικό. Περιέχει έκκριμα σαλιγκαριού, αλόη και φυσικά ένζυμα και εγώ δεν σας κρύβω, πως θα το χρησιμοποιώ σε όλες τις διακοπές μου, αφού θα ανακουφίζει την επιδερμίδα και θα την καθαρίζει από τους ρύπους της καθημερινότητας.


Όσον αφορά την αντηλιακή προσώπου της εταιρείας, έχει δείκτη προστασίας 30 είναι δερματολογικά ελεγμένη και περιέχει υψηλή προστασία από τις UVA και UVB ακτίνες. Επίσης, παρέχει προστασία από την φωτογήρανση, έχει ενυδατική και αντιοξειδωτική δράση και έρχεται σε μία πολύ πρακτική συσκευασία, ιδανική να την έχετε όλη μέρα μαζί σας στην δουλειά ή στην παραλία.
Εγώ έμεινα λοιπόν, πραγματικά άναυδη με τα συγκλονιστικά προιόντα της εταιρείας. Αν θέλεις να τα δοκιμάσεις και εσύ, δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις την σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/Benelica-1601826886759787/ και στο Instagram https://www.instagram.com/benelica_incosal/?hl=el και να πραγματοποιήσεις τις αγορές σου μέσα από το site τους https://www.benelica.gr/el/?fbclid=IwAR0WshT1vJyiD-Ra3ogpS_KQ4YTvLup9IBleW13LZgac0iAsMs1mNtvl6wc. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να προσέχετε την επιδερμίδα σας σαν τα μάτια σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών