Αναδείξτε όλες τις εμφανίσεις σας με τις χειροποίητες δημιουργίες από Μαρία Δημητρακοπούλου!

Κορίτσια μου το καλοκαίρι είναι πολύ κοντά και όλες μας μας έχει πιάσει μία ανησυχία για το τι θα φορέσουμε και για το ποια ρούχα θα κρατήσουμε και το ποια θα δώσουμε σε αγαπημένα μας πρόσωπα. Σε μία τέτοια αναζήτησή μου λοιπόν, για πολύ ιδιαίτερες δημιουργίες, που θα με συντρόφευαν όλο το καλοκαίρι έπεσα πάνω στις χειροποίητες δημιουργίες της Μαρίας Δημητρακοπούλου και τις ήθελα όλες!!

Η Μαρία φτιάχνει με τα χεράκια της πλεκτές τσάντες, παπούτσια και είναι όλα τόσο καλοκαιρινά και προσεγμένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της και με ένα μήνυμα να την δώσετε να καταλάβει τι επιθυμείτε και να σας το φτιάξει σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα και με πολλή αγάπη.


Εγώ λοιπόν, αυτές τις πολύ ιδιαίτερες παντόφλες με τις άσπρες λεπτομέρειες, που μου έκανε δώρο η Μαρία δεν πρόκειται να τις βγάλω από τα πόδια μου όλο το καλοκαίρι και θα τις συνδυάζω με μακρυές παντελόνες, φορέματα, αλλά και με τα σορτσάκια μου για πιο απλές εμφανίσεις!


Ευχαριστώ αρχικά πολύ την Μαρία, που έκατσε και μου έφτιαξε ένα τόσο ξεχωριστό ζευγάρι και κατά δεύτερον, που έκανε και δώρο άλλο ένα ζευγάρι σε μία τυχερή κοπέλα, που πλέον θα είναι πολύ πολύ χαρούμενη. Αν λοιπόν, ψάχνεις κι εσύ εκείνο το κομμάτι, που θα σε συντροφεύει στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βόλτες δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις την Μαρία στο Instagram https://www.instagram.com/mariadimitrakopulu/?hl=el. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να τολμάτε όσα σας κάνουν χαρούμενες!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών