Αποκτήστε αψεγάδιαστη επιδερμίδα χάρη στα μοναδικά προϊόντα από την εταιρεία Body Blendz!

Φίλες μου, το καλοκαιράκι έχει μπει για τα καλά παρά τις βροχές, που σημειώνονται κατά τόπους και εγώ έχω κάνει ήδη τα δύο πρώτα μπάνια στην θάλασσα. Η αλήθεια είναι, πως φέτος λόγω των πολλών υποχρεώσεών μου πιέστηκα αρκετά οπότε το να πάρω δύο ημέρες "ρεπό" και το να απολαύσω τον ήλιο και την αλμύρα της θάλασσας με ωφέλησε πολύ.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κοντινό πλάνο
Κάθε χρόνο όμως, όταν ετοιμάζω την βαλίτσα των διακοπών έστω και ολιγοήμερων ένα προιόν δεν λείπει ποτέ από τις αποσκευές μου και αυτό είναι το φανταστικό scrub σώματος από την εταιρεία Body Blendz. Πέρα από την καταπληκτική μυρωδιά του, που με ξυπνάει και με τονώνει κάνει και θεαματικά αποτελέσματα!

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα
Βέβαια, αυτό που αγαπώ πιο πολύ στο συγκεκριμένο scrub είναι ότι η χρήση του είναι πανεύκολη. Αρκεί να μπούμε στο μπάνιο και να βρέξουμε καλά την επιδερμίδα μας. Έπειτα θα πρέπει να κλείσουμε το νερό, να πιάσουμε μία ποσότητα του scrub και να ξεκινήσουμε το τρίψιμο. Εγώ, λατρεύω την αίσθηση απαλότητας, που αφήνει στην δική μου επιδερμίδα και πολλές φορές το χρησιμοποιώ και για απολέπιση στο πρόσωπό μου. Είναι μαγικό!


Αν θέλετε λοιπόν, να βγείτε στην παραλία με ενυδατωμένη επιδερμίδα και πιο σφριγηλή, τότε πρέπει να προμηθευτείτε το Body Blendz. Μάλιστα, μπορείτε να διαλλέξετε μέσα σε μία μεγάλη ποικιλία εκείνο το scrub, που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες σας. Τα προιόντα της εταιρείας μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/BodyBlendz-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-1036046383173456/?__tn__=%2Cd%2CP-R&eid=ARDlsznhqxF26smMVMh8kA24wSdMYT7j8FehASeqgTMltQF6oNK3ooGaFuZ-ADyFU1AsXBxtZS3bflsr, στο Instagram https://www.instagram.com/bodyblendz_gr/, αλλά και στο site τους https://www.bodyblendz.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να περνάτε μοναδικά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών