Φέτος το καλοκαίρι για την παραλία εμπιστεύομαι τα αντηλιακά της εταιρείας HAWAIIAN TROPIC!

Φίλοι μου, είμαι πάλι κοντά σας με καινούριο κείμενο και πολύ ζηλεύω όλους εσάς, που έχετε άμεση πρόσβαση στην θάλασσα και διαβάζετε τα κείμενά μου από κάποια παραλία. Δυστυχώς, εγώ θα περάσω φέτος το καλοκαίρι στην πόλη, αλλά θα προσπαθώ όταν βρίσκω λίγο χρόνο να ξεφεύγω και να κάνω καμιά βουτιά στην θάλασσα.


Κατά καιρούς, λοιπόν λαμβάνω μηνύματα για τα αντηλιακά, που χρησιμοποιώ στην θάλασσα και ποια προτιμάω. Η αλήθεια είναι, πως στην αρχή στα πρώτα μπάνια χρησιμοποιώ αντηλιακά, πάντα της εταιρείας HAWAIIAN TROPIC, με 30 δείκτη προστασίας, για να αποφύγω το κάψιμο από τον ήλιο. Αυτό λοιπόν, που με τραβάει στα συγκεκριμένα αντηλιακά είναι οι φανταστικές τους μυρωδιές και το γεγονός, πως είναι πολύ πρακτικά.


Η εταιρεία λοιπόν, μου έστειλε να δοκιμάσω τρία υπερφανταστικά προιόντα της. Το πρώτο αντηλιακό είναι σε μορφή σπρέι, μυρίζει μοναδικά και ενδείκνυται για αυτούς που κάνουν διάφορα sport. Δεν αφήνει κανένα σημάδι στην επιδερμίδα και μπορείτε να το έχετε συνέχεια μαζί σας. Το δεύτερο προιόν, που επίσης με άφησε άφωνη είναι ένα μοναδικό σπρέι προσώπου με εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, που υπόσχεται να μας κρατήσει ενυδατωμένους και προστατευμένους από τον ήλιο.


Τελευταία προιόν, που έλαβα είναι νομίζω και από τα κορυφαία προιόντα της εταιρείας και πρόκειται για την λοσιόν σώματος με δείκτη προστασίας 30, που χαρίζει και μία φανταστική λάμψη στην επιδερμίδα.
Αν λοιπόν, είσαι λάτρης του καλοκαιριού με όλα αυτά τα προιόντα από την εταιρεία HAWAIIAN TROPIC θα το απολαύσεις στο έπακρο. Επίσης, θα σου συνιστούσα να ακολουθήσεις την εταιρεία σε Facebookhttps://www.facebook.com/HawaiianTropicGreece/ και Instagram https://www.instagram.com/hawaiiantropicgr/?hl=el, για να μαθαίνεις όλα τα νέα προιόντα. Μέχρι το επόμενό μου ποστ, σας εύχομαι καλές βουτιές!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti