Φέτος το καλοκαίρι η αποτρίχωση σας πρέπει να γίνεται με προϊόντα από την εταιρεία Hellenia!

Φίλοι μου, ελπίζω να είστε σε κάποιο μέρος με αρκετή δροσιά και να απολαμβάνετε τις διακοπές σας. Η αλήθεια είναι, πως εγώ φέτος μοιράζω τις ημέρες μου ανάμεσα σε δύο μέρη τελείως διαφορετικά μεταξύ τους, αλλά παρόλα αυτά πάντα βρίσκω χρόνο, για να δοκιμάζω ότι καινούριο φθάνει στα χέρια μου και να το μοιράζομαι μαζί σας! Κάπως έτσι, σήμερα στο ποστ αυτό θα σας μιλήσω για τα προιόντα της εταιρείας Hellenia.


Η αλήθεια είναι, πως πάντα έψαχνα να εμπιστευτώ μία εταιρεία για να βάλω στην άκρη τα ξυραφάκια και να δοκιμάσω την αποτρίχωση με κερί. Έτσι, όταν έλαβα τα προιόντα της εταιρείας Hellenia ενθουσιάστηκα. Ενθουσιάστηκα λοιπόν, καθώς κατάλαβα, πως η αποτρίχωη με κερί δεν πονάει τόσο όσο πίστευα και δεν είναι τόσο ακριβή όσο θεωρούσα.


Καθώς έχω πλέον, στην κατοχή μου το κιτ με τα προιόντα της εταιρείας Hellenia η αποτρίχωση πλέον φαντάζει πολύ απλή υπόθεση! Η φανταστική κεριέρα είναι στο ιδανικό μέγεθος, για να την έχω πραγματικά ανά πάσα ώρα και στιγμή μαζί μου, ώστε να μην νοιώθω ποτέ ανασφάλεια!
Βέβαια στην εταιρεία, μπορείτε να διαλλέξετε μέσα από μία μεγάλη γκάμα προιόντων εκείνα τα προιόντα, που ανταποκρίνονται καλύτερα στις δικές σας ανάγκες, είτε για επαγγελματική χρήση είτε για ατομική.


Εγώ προσωπικά, έχω λατρέψει τη συγκεκριμένη εταιρεία και θα προμηθεύομαι τα προιόντα της ξανά και ξανά. Αν θες λοιπόν κι εσύ να γνωρίσεις καλύτερα την εταιρεία, δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις την σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/Hellenia-383693612081270/, στο Instagram https://www.instagram.com/helleniagreece/?hl=el, αλλά και στο site τους http://www.hellenia.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να περνάτε υπέροχα και να αγαπάτε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti