Αυτό το καλοκαίρι αναβάθμισε τις εμφανίσεις σου με τις μοναδικές δημιουργίες από Knit and Jewel!

Φίλοι μου, καταλαβαίνω πως πολλοί από εσάς είστε σε κάποια παραλία και απολαμβάνετε το καλοκαίρι σας. Βέβαια, από την άλλη υπάρχει πάντα μία μερίδα ανθρώπων, που μένει πίσω είτε γιατί δεν τους το επιτρέπουν οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις να φύγουν είτε γιατί δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για κάποιο ταξίδι. Σε όποια μερίδα και αν ανήκεις εσύ εγώ θα σου κρατάω συντροφιά με τα κείμενά μου και με όλα αυτά τα φανταστικά πράγματα, που ανακαλύπτω!


Κάπως έτσι λοιπόν τυχαία, ανακάλυψα μία ημέρα την σελίδα της Ελπίδας στο Instagram και από τότε κόλλησα με τις δημιουργίες της. Η Ελπίδα πλέκει τις πιο στυλάτες και μοναδικές τσάντες, που μπορείς να βρεις στην αγορά και μου έκανε την τιμή να συνεργαστούμε, για να σας τις παρουσιάσω! Από τότε λοιπόν, που έλαβα την τσαντούλα, που μου έπλεξε η Ελπίδα δεν την αλλάζω με τίποτα.


Πηγαίνει με όλες μου τις εμφανίσεις, από το πρωί μέχρι το βράδυ, χωράει τα απαραίτητα και κλέβει παντού όλες τις εντυπώσεις.Φυσικά η Ελπίδα, γνωστή ως Knit and jewel, στο Instagram, μπορεί να σου πλέξει, ότι τσάντα εσύ επιθυμείς και σε όποιο χρώμα την επιθυμείς.


Στην σελίδα Knit and Jewel, όμως πέρα από τις μοναδικές τσάντες μπορείτε να βρείτε και χειροποίητα κοσμήματα, όλα φτιαγμένα με μεράκι και αγάπη.


 Αν θέλετε λοιπόμ, να αναβαθμίσετε την ντουλάπα σας δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις σελίδες της Ελπίδας σε Facebook https://www.facebook.com/knitandjewel/?epa=SEARCH_BOX και Instagram https://www.instagram.com/knit_and_jewel/?hl=el! Εγώ την ευχαριστώ πάρα πολύ για την εμπιστοσύνη και της εύχομαι μόνο επιτυχίες!  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti