Φέτος το καλοκαίρι φροντίστε τα μαλλιά σας με τα προϊόντα από την εταιρεία Nashi Argan!

Φίλοι μου, βρίσκομαι πάλι μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή για να μοιραστώ μαζί σας κάποια φανταστικά νέα για κάποια προιόντα, που πρόσφατα ανακάλυψα. Η αλήθεια είναι, πως μέχρι πρότινος δεν έδινα ιδιαίτερη προσοχή στην περιποίηση των μαλλιών μου, με αποτέλεσμα κάθε καλοκαίρι αυτά να είναι ξηρά και θαμπά. ΄Ωσπου μπήκαν στην ζωή μου τα προιόντα από την εταιρεία Nashi Argan!


H εταιρεία λοιπόν, είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει τρία φανταστικά προιόντα, που κάνουν θαύματα στα μαλλιά μου. Ο λόγος για ένα σαμπουάν, μία μάσκα και ένα εκπληκτικό προιόν, που δίνει στα μαλλιά το κυματιστό εφέ, που όλες θέλουμε να έχουμε όταν φεύγουμε από την παραλία. 
Και τα τρία προιόντα μυρίζουν εκπληκτικά και πλέον θα βρίσκονται πάντα μαζί μου μέσα στο νεσεσέρ των διακοπών, καθώς έρχονται σε πολύ ωραίες συσκευασίες, που σου φτιάχνουν την διάθεση! Φυσικά η εταιρεία έχει και προιόντα για τι σώμα, όπως αφρόλουτρο, κρέμα για μετά το μαύρισμα και λάδι μαυρίσματος, για να αποκτήσετε εκείνο το εξωτικό χρώμα, που όλοι θα ζηλεύουν!


Όλοι όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε, όταν φτιάχνουμε την τσάντα θαλάσσης μας τα αντηλιακά και η εταιρεία Nashi Argan έχει τρία αντηλιακά, το ένα με δείκτη προστασίας 15, το άλλο με δείκτη προστασίας 30 και το τελευταίο με 50+ δείκτη προστασίας, για την μέγιστη κάλυψη κάτω από τον ήλιο.


Το μόνο σίγουρο είναι, πως η εταιρεία αυτή μπήκε και θα μείνει στην ζωή μου, καθώς έχει κορυφαία προιόντα και μου παρέχει την ασφάλεια και ότι χρειάζομαι κατά την διάρκεια των διακοπών. Αν θες να μάθεις και εσύ περισσότερα για τα προιόντα της εταιρείας Nashi Argan, δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις την σελίδα τους σε Facebook https://www.facebook.com/pg/Nashi-Argan-Greece-1817992921772063/about/?ref=page_internal και Instagram https://www.instagram.com/nashiargangreece/?hl=el! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να περνάτε υπέροχα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti