Αναβαθμίστε τις εμφανίσεις σας με τα φανταστικά γυαλιά από Original Vintage Eyewear!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι πως δεν σταματάω να περνάω τον ελεύθερό μου χρόνο στο μπλογκ και αυτό γιατί λατρεύω να σας γράφω για ότι με ενθουσιάζει, το έχω εντάξει στην καθημερινότητά μου και δεν το αλλάζω με τίποτα. Μία τέτοια αγάπη διαχρονική είναι η αγάπη που έχω για τα γυαλιά. Όχι όλα τα γυαλιά όμως, ιδιαίτερα αυτά που λαμβάνω από τα Original Vintage Eyewear.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και γυαλιά ηλίου
Από την πρώτη μας κιόλας συνεργασία, αγάπησα την αισθητική των ανθρώπων, που βρίσκονται πίσω από αυτά τα γυαλιά και ακόμα πιο πολύ, πως δημιουργούν γυαλιά μοναδικά υψηλής ποιότητας με εμμονή στην τελειότητα. Είναι πραγματικά αυτά τα γυαλιά, που θα πηγαίνουν με όλα σας τα ντυσίματα, θα τα φοράτε ξανά και ξανά και θα τα δώσετε παρακαταθήκη στην κόρη ή σε κάποια αγαπημένη σας φίλη.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα
Πριν συνεργαστώ με τη συγκεκριμένη εταιρεία είχα πολλά ζευγάρια γυαλιά και δεν με ικανοποιούσε κανένα. Πλέον, έχω τρία ζευγάρια γυαλιά από την εταιρεία Original Vintage Eyewear τα εναλάσσω μεταξύ τους, ανάλογα με την διάθεσή μου και δεν τα άλλαζω με τίποτα.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και υπαίθριες δραστηριότητες
Όπως, θα διαπιστώσετε στις φωτογραφίες τα φοράω από το πρωί στην δουλειά, αλλά μέχρι και στην θάλασσα με τα καφτάνια μου και ταιριάζουν και στις δύο περιστάσεις εξαιρετικά. Αλλά και σε πολλές άλλες. Αν θες λοιπόν κι εσύ ένα διαχρονικό ζευγάρι για την συλλογή σου δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις την εταιρεία σε Facebook  https://www.facebook.com/originalvintageeyewear/ στο site τους https://originalvintage.net/ και  στο Instagram https://www.instagram.com/originalvintageeyewear/και να πραγματοποιήσεις τις αγορές σου. Και να θυμάστε, πως δεν υπάρχει τίποτα πιο γοητευτικό σε έναν άντρα/ σε μία γυναίκα από τα γυαλιά ηλίου του!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών