Βρείτε τις πιο ιδιαίτερες χειροποίητες τσάντες στη μοναδική δημιουργό Τζένη Κόλλια!

Φίλες μου είμαι πάλι πίσω με ένα πολύ ιδιαίτερο κείμενο αυτή τη φορά, καθώς θα σας μιλήσω για μία από τις μεγάλες μου αδυναμίες, τις τσάντες. Θεωρώ, πως κάθε γυναικεία ντουλάπα θα πρέπει να είναι εφοδιασμένη με πολύ ωραίες τσάντες, ιδανικές για την κάθε περίσταση. Εγώ λοιπόν, τις καλύτερες χειροποίητες τσάντες της αγοράς της έχω βρει στην μοναδική δημιουργό Τζένη Κόλλια.


Η Τζένη πέραν του ότι είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος είναι και μία πολύ δυναμική και ταλαντούχα γυναίκα, καθώς με τις χειροποίητες δημιουργίες της φροντίζει να μας κάνει να νοιώθουμε πολύ ξεχωριστές! Πρόσφατα λοιπόν, έλαβα από την Τζένη τρεις τελείως διαφορετικές χειροποίητες δημιουργίες, δύο εκ των οποίων θα ανέβουν σε διαγωνισμό στο Instagram και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη με την ποιότητα των προιόντων και την λεπτομέρειά τους.


Σε μία εποχή, όπου οι περισσότερες γυναίκες τείνουμε να μοιάζουμε η μία στην άλλη, το να υπάρχουν τέτοιες δημιουργοί, για εμένα είναι σαν όαση, καθώς μπορώ να βρω εκείνα τα κομμάτια, που εκτός από το ότι θα αναδείξουν τις εμφανίσεις μου θα με κάνουν να αισθάνομαι πολύ ιδιαίτερη και γεμάτη αυτοπεποίθηση.


Αν λοιπόν, έχετε και εσείς μία αγάπη για οτιδήποτε χειροποίητο δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε την σελίδα της Τζένης Κόλλια στο Facebook https://www.facebook.com/%CE%94%CE%B9%CE%B1-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CF%8C%CF%82-JK-307101446440060/ και στο Instagram https://www.instagram.com/tzenyk/?hl=el, για να παραγκείλετε εκείνη την τσάντα, που θα ταιριάζει στην δική σας προσωπικότητα και ντουλάπα! Εγώ θα ευχαριστήσω ιδιαίτερα την Τζένη, για αυτή την φανταστική συνεργασία και την εμπιστοσύνη, που έδειξε στο πρόσωπό μου και θα της ευχηθώ κάθε επιτυχία! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να περνάτε φανταστικά!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti