Πετύχετε το απόλυτο μακιγιάζ φέτος το καλοκαίρι με τα μοναδικά προϊόντα της εταιρείας Wet n wild Greece!

Φίλες μου, είμαι πάλι πίσω σήμερα με ένα ακόμα κείμενο, αυτή τη φορά όμως για να σας μιλήσω για μακιγιάζ και την πολυαγαπημένη μου εταιρεία Wet n wild Greece! Mε τη συγκεκριμένη εταιρεία συνεργαζόμαστε πολύ συχνά, καθώς τα προιόντα της είναι πολύ οικονομικά, δεν κάνουν πειράματα στα ζώα και οι άνθρωποι, που δουλεύουν σε αυτήν είναι πάντα πρόθυμοι πέρα από εμένα να κάνουν και σε έναν τυχερό ή μία τυχερή κάποια προιόντα δώρο, για να τα δοκιμάσει.


Έτσι λοιπόν, μόλις παρέλαβα το τελευταίο δεματάκι από τη συγκεκριμένη εταιρεία, πήρα κατευθείαν τον υπολογιστή στα χέρια μου, για να σας γράψω για αυτά τα μικρά διαμαντάκια, που έχοντάς τα πάντα στην τσάντα σας θα σας βγάζουν από την δύσκολη θέση. Αρχικά, θα ξεκινήσω με το lip scrub της εταιρείας, που έχει γεύση καρπούζι, είναι άκρως καλοκαιρινό και κάνει φανταστική απολέπιση στα χείλη.


Έπειτα, η εταιρεία έχοντας λανσάρει πολλές καινούριες συλλογές, μου έστειλε ένα φανταστικό lipgloss, που το φοράω συνέχεια από τις πρωινές μου βόλτες μέχρι και στην παραλία, όταν θέλω κάτι ενυδατικό για τα χείλη μου. Άλλο προιόν, που με εντυπωσίασε είναι η αδιάβροχη μάσκαρα, που έλαβα και θα βρίσκεται μαζί μου στο νεσεσέρ των διακοπών, καθώς την έχω τεστάρει και αντέχει και στις πιο δύσκολες συνθήκες.


Τέλος, καλοκαίρι χωρίς κάποιο setting spray δεν υφίσταται. Η εταιρεία Wet n wild Greece λοιπόν, έχει βγάλει μία σειρά από σταθεροποιητικά προιόντα για το μακιγιάζ και αυτό, που ξεχώρισα εγώ είναι εκείνο που κάνει ματ την επιδερμίδα. Αν λοιπόν, θέλεις κι εσύ να αποκτήσεις κάποιο από τα προιόντα της εταιρείας δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις τις σελίδες Wet n wild Greece σε Facebook https://www.facebook.com/wetnwildgreece/  και Instagram https://www.instagram.com/wetnwildgreece/?hl=el και Skouras Cosmetics σε Facebook https://www.facebook.com/SkourasCosmetics/?epa=SEARCH_BOX και Instagram https://www.instagram.com/skourascosmetics_official/?hl=el. Μέχρι το επόμενό μου ποστ ελπίζω να περνάτε εκπληκτικά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti