Φρόντισε την επιδερμίδα σου με τα κορυφαία προϊόντα από Alchemy Of Beauty!

Φίλοι μου, η αλήθεια είναι πως έχω πάρα πολύ καιρό να σας γράψω κι αυτό, γιατί πλέον δουλεύω πάρα πολλές ώρες και ο χρόνος μου είναι πραγματικά περιορισμένος. Παρόλα αυτά, πριν από λίγο καιρό έφτασαν στα χέρια μου τα κορυφαία προϊόντα από Alchemy Of Beauty και δεν μπορούσα να σας αφήσω χωρίς να σας πω τις εντυπώσεις μου.


Με την εταιρεία Alchemy Of Beauty, είναι η δεύτερη φορά που συνεργαζόμαστε και τα προϊόντα τους τα λατρεύω για πολλούς και διάφορους λόγους. Πέραν του ότι είναι προσιτά σε όλες τις γυναίκες, τα κορίτσια που έχουν την εταιρεία, είναι αυτοδημιούργητες και βάζουν πολύ μεράκι και αγάπη σε ότι κάνουν με αποτέλεσμα όλα τα προϊόντα τους να είναι κορυφαία.


Στο Alchemy Of Beauty, μπορείτε να βρείτε ότι ψάχνετε ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας σας την εκάστοτε περίοδο. Εγώ έχω λατρέψει τον ορό με πορτοκάλι, που είναι μοναδικός και κάνει την επιδερμίδα μου να λάμπει και το "μαύρο" καθαριστικό προσώπου, που έχει όλα αυτά τα ευεργετικά στοιχεία για να ξυπνάω κι η επιδερμίδα μου να είναι ζωντανή και πιο λαμπερή από ποτέ.


Ο κυριότερος λόγος, που ήθελα να γράψω το συγκεκριμένο ποστ είναι για να σας παροτρύνω να ψάχνετε τέτοιους δημιουργούς κι ανθρώπους που με πολλή αγάπη φροντίζουν να μας προσφέρουν την μέγιστη χαλάρωση και περιποίηση στο σπίτι μας. Τα προιόντα της εταιρείας μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα τους σε Facebook https://www.facebook.com/loukiaz/?epa=SEARCH_BOX και Instagram https://www.instagram.com/alchemy_of_beauty_/?hl=el. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών