Η εταιρεία Kyklos καλύπτει τις ανάγκες της κάθε γυναίκας!

Φίλες και φίλοι μου. Το ξέρω πως το συγκεκριμένο κείμενο ήρθε σε πολύ κοντινό διάστημα σε σχέση με το προηγούμενο, καθώς έτσι είμαι εγώ. Μπορεί να χάνομαι από τον υπολογιστή για μήνες, αλλά μπορεί να παραλαμβάνω προιόντα που με ενθουσιάζουν και να με κάνουν να ανοίξω απευθείας τον υπολογιστή για να σας τα φωτογραφήσω και  να σας μιλήσω για αυτά.


Κάπως έτσι έγινε και με το δέμα, που παρέλαβα μόλις χθες από την εταιρεία Kyklos. Με τη συγκεκριμένη εταιρεία είχαμε ξανασυνεργαστεί όταν ήμουν ακόμη στα αρχικά μου βήματα στο blogging και μου είχανε στείλει μάλιστα ολόκληρη τη σειρά με λαδάκια, που είχαν βγάλει να τη δοκιμάσω. Εγώ είχα μείνει άφωνη και με τα προιόντα αλλά και τον επαγγελματισμό αυτών των ανθρώπων, που με άπλετη εμπιστοσύνη μου παραχώρησαν τα λαδάκια τους για να τα δοκιμάσω.


Σήμερα, δύο χρόνια μετά μόλις άνοιξα το δέμα της εταιρείας μου γεννήθηκαν τα ίδια συναισθήματα ανυπομονησίας. Ξέρετε κι εμείς οι blogger δενόμαστε με τις εταιρείες και τους ανθρώπους, που κρύβονται πίσω από αυτές και χαιρόμαστε διπλά και τριπλά όταν αυτές πηγαίνουν μπροστά. Σήμερα τα λαδάκια της εταιρείας, τα χρησιμοποιούν διάσημες γυναίκες όπως η Μαρία Ηλιάκη και μάλιστα βγαίνουν και στο εξωτερικό δείχνοντας πως οι Έλληνες σε ότι κάνουν είναι πρώτοι!


Για να μην σας λέω όμως και πολλά, αυτή τη φορά που άνοιξα το δέμα είδα το πόσο αγαπάτε κι εσείς αυτή την εταιρεία και το πόσο πολύ τρελαθήκατε με το λαδάκι της εταιρείας με λάμψη. Η αλήθεια είναι, πως το συγκεκριμένο λάδι είναι τόσο υπέροχο που αναδεικνύει και τις μαυρισμένες αλλά και τις μη μαυρισμένες επιδερμίδες.
Φυσικά τι να πει κανείς και για τις αμπούλες ομορφιάς της εταιρείας, που με έχουν αφήσει άφωνη. Πρόκειται για αμπούλες 7 ημερών, που έχω ξεκινήσει να φοράω από εχθές και αμέσως τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.
Εγώ θα πω στην εταιρεία kyklos πως όσους κύκλους κι αν κάνει η ζωή εμείς θα παραμένουμε πιστοί στα προιόντα τους και θα χαιρόμαστε με την επιτυχία της! Εσείς μπορείτε να βρείτε όλα τα φανταστικά λαδάκια στο Facebook https://www.facebook.com/K%C3%BDklos-Natural-Cosmetics-by-Elena-Lenou-1029999607144596 και στο Instagram https://www.instagram.com/kyklos_by_elena_lenou/?hl=el της εταιρείας, αλλά και στο site τους https://kykloscosmetics.com/shop/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να χαμογελάτε και να λάμπετε από ευτυχία!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών