Ιδέες για το ανοιξιάτικο μακιγιάζ!

 Φίλες μου, στο σημερινό ποστ θα ήθελα να μιλήσουμε για κάτι που αγαπάμε όλες οι γυναίκες, το μακιγιάζ. Η άνοιξη είναι πλέον και επίσημα εδώ, οπότε μια ανανέωση στα καλλυντικά μας είναι απαραίτητη! Μιας και τις προηγούμενες ημέρες έκανα τη δική μου αγορά από το Notino, πήρα πολλές ιδέες για να σας δώσω προτάσεις για καλλυντικά που θα δώσουν μία ανοιξιάτικη νότα στο boudoir σας!

To πρώτο προϊόν, που χρειάζεστε για μια υπέροχη επιδερμίδα είναι η βάση μακιγιάζ. Πλέον οι εταιρείες έχουν βγάλει πάρα πολλά είδη βάσεων και σε διάφορες υφές, για να βρει η κάθε γυναίκα εκείνη τη βάση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιδερμίδας της.  Συνέχεια στις αγορές σας θα πρέπει να έχει το ρουζ. Τα ροζ μαγουλάκια ήταν είναι και θα είναι πάντα η απόλυτη τάση στο μακιγιάζ. Βέβαια εσύ αν έχεις πιο παιχνιδιάρικη διάθεση, μπορείς να πάρεις κι ένα ρουζ σε ροδακινί τόνους, για να τα εναλάσσεις. Έξτρα μυστικό, είναι ότι μπορείς τα ρουζ να τα χρησιμοποιείς και σαν σκιές ματιών, για να μην κουβαλάς πολλά πράγματα στο νεσεσέρ σου!

Επόμενη αγορά και τάση, όσο ανοίγει ο καιρός, γίνεται και πιο επιτακτική η αγορά τους είναι τα highlighter. Το highlighter το τοποθετείς στα σημεία, που θέλεις να έχει μια φυσική λάμψη η επιδερμίδα σου και είναι μαγικό. 

Εγώ την άνοιξη και το καλοκαίρι, αποφεύγω τις βαριές υφές στο make up. Έτσι, έχω αντικαταστήσει το πολυλατρεμένο μου foundation με κάποια bb cream. Στις πιο μεγάλες ηλικιές θα σας πρότεινα να πάρετε μία καλή cc cream. Έτσι η επιδερμίδα σας θα είναι ανάλαφρη και δροσερή, όπως το απαιτεί κι η εποχή.

Τέλος, δεν νοείται ανανέωση στο μακιγιάζ μας, αν δεν πάρουμε κάποια παλέτα σκιών. Προσωπικά, λατρεύω τις πολύχρωμες παλέτες, γιατί μου φτιάχνουν τη διάθεση. Ξέρω όμως, ότι δεν είναι εύκολο να τις επιλέξουν όλες οι γυναίκες. Αντ' αυτών θα σας πρότεινα να πάρετε ανοιχτές σκιές ματιών, που θα φωτίζουν το βλέμμα σας και θα σας φτιάχνουν τη διάθεση!

Αυτό ήταν λοιπόν, το κείμενό μας για σήμερα. Ελπίζω να σας έφτιαξα τη διάθεση και να σας έδωσα πολλές ιδέες, για να ανανεώσετε το μακιγιάζ σας παρέα με το Notino. Μέχρι το επόμενό μου κείμενο να χαμογελάτε, να ρισκάρετε και να βάζετε χρώμα στην ζωή σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti