Το καινούριο αντηλιακό της Lavera ήρθε για να ομορφύνει το καλοκαίρι μας!

 Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες. Το ξέρω ότι έχω χαθεί, αλλά αυτό είναι γιατί τα σχολεία κάπως πλησιάζουν στο τέλος τους κι εγώ βρίσκομαι μονίμως ανάμεσα σε χαρτόνια και μαρκαδόρους. Δεν γινόταν όμως, να μην σας γράψω δύο λόγια για το διαμαντάκι, που κατέφτασε πριν λίγο καιρό στα χέρια μου και αγαπήσατε κι εσείς πολύ μέσω του διαγωνισμού μας με την Lavera.


Είναι αμέτρητοι οι λόγοι, που αγαπώ την εταιρεία Lavera και φυσικά θα σας τους απαριθμήσω όλους. Είναι από τις λίγες εταιρείες, που έχουν φυσικά βιολογικά καλλυντικά και χρησιμοποιώ όλα τους τα καλλυντικά και δερμοκαλλυντικά χωρίς δεύτερη σκέψη. Επίσης, δεν κάνουν πειράματα στα ζώα, είναι vegan, γεγονός που σημαίνει ότι μιλάμε για μια εταιρεία, που αφουγκράζεται την κοινωνία μας κι είναι μονίμως ένα βήμα μπροστά.

Όταν, έφτασε στα χέρια μου το καινούριο τους αντηλιακό, έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Βρήκα ποιος θα είναι ο πιο πιστός μου φίλος για φέτος το καλοκαίρι. Και φυσικά, όταν το δοκίμασα έμεινα ακόμα περισσότερο έκπληκτη. Πρόκειται για ένα λεπτόρρευστο αντηλιακό, που είναι ιδανικό για όλη την οικογένεια και έρχεται σε μία πολύ μαζεμένη συσκευασία, ιδανική για να το βάζεις στο νεσεσέρ, αλλά και στην τσάντα που κουβαλάς καθημερινά μαζί σου.

Παρέχει προστασία των UVA και UVB ακτινών και περιέχει συστατικά από πιστοποιημένες, βιολογικές καλλιέργειες. Τόσο αυτό το αντηλιακό όσο και τα υπόλοιπα εξαιρετικά καλλυντικά της Lavera, μπορείτε να τα βρείτε στη σελίδα τους στο Facebook, Instagram και στο site τους. Μέχρι το επόμενό μου κείμενο να περνάτε υπέροχα και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti