ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ



 Αγαπημένες μου φίλες αρχικά γεια σας! Το unicorn tears είναι και επίσημα εδώ για να μοιράζεται μαζί σας μυστικά ομορφιάς, μόδας, αγαπημένα τραγούδια και ότι άλλο καινούριο κυκλοφορεί. Είμαι στη διάθεσή σας για να ανταλλάξουμε αγαπημένα προϊόντα, αλλά και συνήθειες και εύχομαι να γίνω η αγαπημένη σας συνήθεια. Μιας λοιπόν και το καλοκαίρι είναι πολύ κοντά, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας όλα εκείνα τα προϊόντα που θα πάρω μαζί μου στο νεσεσέρ των διακοπών μου. Το συγκεκριμένο ποστ, αφορά προϊόντα που δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές που με δελέασαν ομολογώ να πω για να τα δοκιμάσω.

 Αρχικά, θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα από την εταιρεία THE BODY SHOP, που αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που πολλές από εμάς την αγαπούμε για τις εκπληκτικές μυρωδιές και την ποιότητα των προϊόντων της. Μπαίνοντας λοιπόν στο σάιτ τους, ερωτεύτηκαν κατευθείαν το Honey Bronze Shimmering dry oil, πρόκειται για ένα ξηρό λάδι σώματος που υπόσχεται να δώσει μια ηλιοκαμένη όψη στην επιδερμίδα μας με μεταλλικά στοιχεία. Έρχεται σε συσκευασία των 100 ml γεγονός πως θα σας κρατήσει και για αυτό, αλλά και για το επόμενο καλοκαίρι αλλά θα δώσει στο σώμα σας ένα εξωτικό εφέ που είναι πολύ πολύ θηλυκό και η απόλυτη τάση για αυτό το καλοκαίρι. Προχωρώντας στις αγορές μου, επέλεξα να σας μιλήσω αλλά και να αγοράσω την HONEY BRONZE BRONZING POWDER που βγαίνει σε πολλές αποχρώσεις ανάλογα με τον τύπο της επιδερμίδας σας, είναι εμπλουτισμένη με μέλι και υπόσχεται να δώσει μια ηλιοκαμένη όψη στο πρόσωπό σας αφήνοντας ένα ματ τελείωμα.




Το τελευταίο προϊόν που δεν θα αποχωριστώ όλο το καλοκαίρι, είναι κι αυτό ένα λαδάκι από την αγαπημένη σε όλους μας εταιρεία NUXE αυτή την φορά. Tο αγόρασα από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο και το όνομά του είναι φινετσάτο, σαν τη μυρωδιά του (Nuxe Huile Prodigieuse). Πρόκειται για ένα πολυχρηστικό λάδι για πρόσωπο, μαλλιά και σώμα με φυσική σύνθεση σε ποσοστό 98,1%. Κάτι που λατρεύω είναι πως έχει μια ειδική σύνθεση που δεν κολλάει, ούτε αφήνει αίσθηση λιπαρότητας αλλά αναγεννά και αναπλάθει σε βάθος τα μαλλιά και την επιδερμίδα μου μετά την έκθεση στον ήλιο. Αυτά λοιπόν, είναι τα πιο πολυσυζητημένα προϊόντα από δύο εταιρείες που αγαπώ πάρα πολύ και θα είναι ο σύμμαχός μου αυτό το καλοκαίρι. Περιμένω με ανυπομονησία, να μου εκμυστηρευθείτε και εσείς τα αγαπημένα σας προϊόντα αλλά και τις εντυπώσεις για αυτό το ποστ και τις ιδέες σας για το επόμενο. Μέχρι την επόμενή μας συνάντηση νιώστε ελεύθερες και όμορφες κορίτσια.


Σχόλια

  1. Και για τα 3 έχω ακούσει τα καλύτερα !Το λαδάκι απο the body shop το έχω βάλει στο μάτι και εγώ !! Βγάζει μήπως χρώμα σε ρούχα πετσέτες κλπ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti