Αυτό το καλοκαίρι το ντεμακιγιάζ μου είναι απλή υπόθεση

 Καλημέρα κορίτσια μου. Αποφάσισα να σας γράψω αυτό το ποστ για ένα θέμα που απασχολεί όλες μας όταν πηγαίνουμε διακοπές. Δεν ξέρουμε ποια είναι τα κατάλληλα προϊόντα για να ξεβαφόμαστε και αν από την άλλη έχουμε βρει αυτό το ένα και μοναδικό προϊόν μπορεί είτε να πιάνει πολύ χώρο στη βαλίτσα μας, είτε επειδή είναι υγρό θα απαγορεύεται στα αεροπλάνα ή θα φοβόμαστε μήπως χυθεί και κάνει χάλια τη βαλίτσα μας.


Γι' αυτό λοιπόν, σας βρήκα το ένα και μοναδικό προϊόν που δεν πιάνει πολύ χώρο, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να λερώσει τα πράγματά σας και μπορείτε να το έχετε στην τσάντα σας από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ξέρετε, πολλές φορές όταν γυρνάω κατάκοπη από την δουλειά αρνούμαι να ξεβαφτώ γιατί βαριέμαι να χρησιμοποιήσω εκατοντάδες προϊόντα στο πρόσωπό μου. Με το W7 It' s Magic! Make Up Remover Cloth ξεβάφομαι μέσα σε πέντε λεπτά, η επιδερμίδα μου μετά είναι λεία και απαλή και έχουν σταματήσει οι τύψεις για το πόσο κακό κάνω στο δέρμα μου. Εγώ σας το είπα είναι μαγικό προϊόν.

Αυτό το μαγικό πετσετάκι, καθαρίζει το πρόσωπό μου μόνο με νερό και βγάζει ακόμα και τα πιο επίμονα προϊόντα μακιγιάζ. Και ναι, ακόμη και την αδιάβροχη μάσκαρα, που πολλές λατρεύουμε να φοράμε τώρα το καλοκαίρι. Παράλληλα, είναι ιδανικό για τις πιο λιπαρές επιδερμίδες και δεν περιέχει χημικά, που θα μπορούσαν να μας κάνουν οποιοδήποτε κακό! Η αλήθεια είναι, πως επειδή ήμουν πολύ δύσπιστη, όταν το χρησιμοποίησα πρώτη φορά τοποθέτησα λίγο γαλάκτωμα σε ένα βαμβάκι για να δω τι υπολείμματά θα άφηνε το W7 It' s Magic! Make Up Remover Cloth και προς μεγάλη μου έκπληξη το βαμβάκι ήταν κάτασπρο.

Πλέον είναι ο μεγαλύτερος μου σύμμαχος στο γραφείο, στις διακοπές, ακόμη και στα hangover με τις φίλες μου και χάρη σ' αυτό το προϊόν η επιδερμίδα μου αναπνέει και είναι πιο λαμπερή από ποτέ. Το συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε στο ένα και μοναδικό κατάστημα για εμένα που πρωτοπορεί και με έχει σώσει με τα μοναδικά του προϊόντα το Eyewish.gr. Το Eyewish μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα του στο facebook https://www.facebook.com/eyewish.gr/?fref=ts , στο instagram https://www.instagram.com/eyewish.gr/ και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://www.eyewish.gr/shop/women/facecare/its-magic-%CF%80%CE%B5%CF%84%CF%83%CE%AD%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%B6/w7-it%CE%84s-magic-make-up-remover-cloth/.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti