Το καλοκαίρι αποκτά ταυτότητα με τα νέα BODY MIST της BLUE SCENTS

Αγαπημένα μου κορίτσια, σήμερα ο ήλιος καίει και ξέρω πως όλες μας ψάχνουμε για προϊόντα τόσο στο μακιγιάζ όσο και κάποιο άρωμα που δε θα μας βαραίνει και θα είναι μαζί μας από το πρωί μέχρι το βράδυ! Σε αυτή την αναζήτησή μου και καθώς εμπιστεύομαι την εταιρεία BLUE SCENTS για χρόνια έπεσα πάνω στα καινούρια παιχνιδιάρικα BODY MIST που με την υπέροχη συσκευασία και με τις μοναδικές μυρωδιές τους με μετέφεραν κατευθείαν σε μαγικά μέρη, παρόλο που βρισκόμουν στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού μου.

Από εκείνη τη στιγμή, τα φοράω πραγματικά όλη μέρα, από το πρωί μέχρι το βράδυ και όλες μου οι φίλες αναρωτιούνται τι είναι αυτό που φοράω και μυρίζει τόσο ξεχωριστά. Παράλληλα, εκτός του ότι οι συσκευασίες τους είναι μικρές και βολικές για να τα παίρνουμε πάντα μαζί μας εγώ τα φυλάω σε δροσερό και σκιερό μέρος και όταν ψεκάζομαι μου αναζωογοννούν τόσο το σώμα όσο και το πνεύμα. Επειδή πραγματικά, έχω πάθει εμμονή με αυτά τα προϊόντα θα σας περιγράψω μία μία τις μυρωδιές και θα σας αναφέρω και τα ονόματα αυτών των BODY MIST που κάθε φορά που τα διαβάζω μεταφέρομαι σε κάποια παραλία της Καραϊβικής. Αρχικά, θα ξεκινήσω με το ροζ που ονομάζεται Hot pink και περιέχει εκχύλισμα αλόης και χαμομηλιού με αρωματικές νότες μανταρινιού, φραγκοστάφυλλου και ροδάκινου, χαρίζει μια φίνα και girly αίσθηση στο σώμα και το αγαπώ τόσο! Συνεχίζω, με το κίτρινο που ονομάζεται Sun goddess και έχει και αυτό εκχύλισμα αλόης και χαμομηλιού, μόνο που έχει αρωματικές νότες λεμονιού, φρέζιας και βανίλιας. Αυτό είναι ένα πιο σύνθετο άρωμα για την δυναμική γυναίκα που της αρέσουν τα ξεχωριστά αρώματα.

Θα περάσω στο φιστικί BODY MIST με την ονομασία Summer lust  που περιέχει αρωματικές νότες μάνγκο, ορχιδέας και βατόμουρου και όταν το μυρίζεις βγάζει ένα φρουτώδες άρωμα, με το οποίο θα ήθελες να συνδέσεις το καλοκαίρι σου! Τέλος, το μπλε BODY MIST ονομάζεται Club tropicana και έχει την πιο κουλ ονομασία απ' όλα. Περιέχει αρωματικές νότες μάνγκο, φράουλας και musk και είναι αυτό που ξεχωρίζω για τις βραδινές μου εμφανίσεις. Όπως, έχετε καταλάβει τα αγαπώ όλα τόσο πολύ, γι' αυτό θα σας πω αμέσως που μπορείτε να τα βρείτε, για να τρέξετε να τα αγοράσετε είτε για εσάς, είτε για την κορούλα ή για την κολλητή σας.

Τα BODY MIST μπορείτε να τα βρείτε είτε στη σελίδα της BLUE SCENTS στο facebook https://www.facebook.com/bluescents/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/blue_scents/, αλλά και στο καλοκαιρινό κουτάκι του cherrybox https://www.facebook.com/CherryboxGR/?fref=ts

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti