Η εταιρεία Driades ήρθε και άλλαξε τον τρόπο που περιποιούμαι την επιδερμίδα μου

Κορίτσια μου, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαίρομαι που μεγαλώνει η παρέα μας και μοιράζομαι ολοένα και συχνότερα με περισσότερες από εσάς τα μυστικά ομορφιάς μου. Και σήμερα, δεσμεύομαι πως θα σας πω το μεγαλύτερο μυστικό μου. Η αλήθεια είναι, πως όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο ενθουσιάζομαι με εταιρείες που δημιουργούν προϊόντα με φυσικά συστατικά. Έτσι λοιπόν, η συνάντησή μου με την εταιρεία Driades ήταν συνάντηση ζωής καθώς άλλαξε την υφή της επιδερμίδας μου και πόσο συχνά πλέον την περιποιούμαι.


Το Sweet Primrose λοιπόν, που εφοδιάστηκα από τη συγκεκριμένη εταιρεία είναι ένα απολεπιστικό- μάσκα προσώπου που ενυδατώνει το πρόσωπό μας. Περιέχει 100% φυσικά συστατικά και εγώ όταν το χρησιμοποιώ το εφαρμόζω με απαλές κινήσεις και το αφήνω να δράσει για 15 λεπτά. Αυτό βέβαια που με άφησε άφωνη, είναι πως το συγκεκριμένο προϊόν είναι ιδανικό ακόμη και για την πιο ευαίσθητη επιδερμίδα. Ειδικά τώρα, που η επιδερμίδα μας αφυδατώνεται από τον ήλιο το προϊόν αυτό είναι σωτήριο, δροσιστικό με καταπληκτική μυρωδιά που σε μεταφέρει σε εξωτικά μέρη και όταν το αφαιρείς σου αφήνει μία επιδερμίδα απαλή και φωτεινή. Με βασικά συστατικά τη ζάχαρη,το έλαιο του νυχτολούλουδου, το αμυγδαλέλαιο και τα αιθέρια έλαιο εσπεριδοειδών ξέρω πως το προϊόν αυτό θα αλλάξει και το έχει κάνει ήδη την ποιότητα και τη συχνότητα που περιποιούμαι το πρόσωπό μου. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε, πως όλα τα προϊόντα από την εταιρεία Driades επειδή είναι φυσικά διατηρούνται στο ψυγείο και έχουν ημερομηνία λήξης, καθώς επίσης πως επειδή το προϊόν αυτό περιέχει αιθέρια έλαια εσπεριδοειδών προτιμάται καλύτερα για νυχτερινή χρήση. Αυτό βέβαια, με βολεύει πάρα πολύ, καθώς με αναζωογονεί και κρατάει μακριά όλο το στρες της καθημερινότητας.


Βέβαια, δεν είναι τυχαία η επιτυχία αυτής της εταιρείας καθώς από πίσω κρύβεται μία ομάδα βοτανολόγων, αρωματοθεραπευτών, αισθητικών και εναλλακτικών θεραπευτών που εργάζεται με αγάπη για όλους εμάς. Πήρε το όνομά της από τις Νύμφες των δέντρων που, στην αρχαία εποχή συνόδευαν τους Ολύμπιους Θεούς στις περιπλανήσεις τους στα δάση και τα βουνά της Ελλάδας. Όλα αυτό το όμορφο παραμυθιακό στοιχείο συνεχίζεται καθώς στο μικρό τους εργαστήρι κατασκευάζουν φρέσκα vegan, απολύτως φυσικά καλλυντικά, χωρίς χημικά, συντηρητικά, πρόσθετα και συστατικά ζωικής προέλευσης. Νομίζω λοιπόν, πως τα προϊόντα ομορφιάς από την εταιρεία Driades είναι εδώ και αναζωογονούν εκτός από το δέρμα μας την ψυχή και το πνεύμα μας.


Για εμένα, αυτό το απολεπιστικό προσώπου είναι μόνο η αρχή από τα προϊόντα που θέλω να δοκιμάσω από την εταιρεία, καθώς είναι και όλα πολύ οικονομικά και θα το έλεγα ένα δώρο που κάθε γυναίκα οφείλει να το κάνει στον εαυτό της. Την εταιρεία Driades μπορείτε να τη βρείτε στη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/driadesnaturalelixirs/, στο instagram https://www.instagram.com/driades_elixirs/ και στη σελίδα τους https://driadeselixirs.wixsite.com/driadeselixirs/about. Μέχρο το επόμενό μου ομορφοποστ, να περνάτε όμορφα και λιγότερο στρεσογόνα φίλοι μου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti