Η εταιρεία La Vie en Rose είναι ο καλύτερος σύμμαχος των γυναικών

Αγαπημένες μου φίλες, σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για εμένα καθώς κλείνω τα 23 και ήθελα να σας γράψω για μια εταιρεία που εκτιμώ και εμπιστεύομαι χρόνια. Η εταιρεία La Vie en Rose ιδρύθηκε από μια δυναμική γυναίκα, τη Δήμητρα Κατσαφάδου, απόφοιτο του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του τμήματος Χημείας και κατόχου του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο τμήμα Ανόργανης Χημείας του ΕΚΠΑ. Πάντα θαύμαζα τις γυναίκες που με όραμα και αγάπη διεκδικούν τα όνειρά τους, ώσπου αυτά μια μέρα γίνονται πραγματικότητα. Και κάπως έτσι, το La Vie en Rose είναι πλέον δίπλα μας και ο απόλυτος σύμμαχος της κάθε γυναίκας που αγαπά και σέβεται τον εαυτό της.


Αυτό βέβαια που με εντυπωσίασε σε όλα τα προιόντα της εταιρείας είναι πως οι πρώτες ύλες τους αποτελούνται από 100% φυσικά συστατικά, εκχυλίσματα βοτάνων Ταύγετου και βιολογικά αιθέρια έλαια χωρίς ίχνος συντηρητικών. Η Δήμητρα Κατσαφάδου μέσα από την παρατήρηση και με την ευφυία της κατάλαβε μέσα από την Χημεία ότι για όλα τα πράγματα κριτήριο είναι ο άνθρωπος, γεγονός που την ώθησε να δημιουργήσει πλούσιες κρέμες και καλλυντικά γενικότερα. Από τότε λοιπόν, που η Δήμητρα μου έστειλε να δοκιμάσω κάποια προϊόντα της δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μυρωδιές κατέκλυσαν όλο το δωμάτιο. Η πρώτη μου σκέψη λοιπόν, ήταν πως θα ήθελα να ήμουν έστω και για μια στιγμή μάγος και να σας μεταδώσω όλες αυτές τις μυρωδιές μέσα από την οθόνη του υπολογιστή. Έπειτα, ανοίγοντας τα προιόντα είδα να έχουν ως συστατικά το χαβιάρι και το γάλα γαιδούρας και είμαι σίγουρη πως αν κάποια γυναίκα θέλει να επενδύσει στην περιποίηση του προσώπου της το La Vie en Rose, είναι ο μόνος δρόμος.


Θέλω λοιπόν, να ξεκινήσω μια ολοκληρωμένη περιποίηση προσώπου με τα καλλυντικά της Δήμητρας και σε αυτό με βοήθησε πολύ το φυλλάδιο που μου έστειλε, με τα βήματα που πρέπει να ακολουθεί η κάθε γυναίκα. Σήμερα λοιπόν που ξύπνησα για να περιποιηθώ έξτρα τον εαυτό μου, έκανα απολέπιση στο πρόσωπό μου με το Black Caviar Scrub που έχει μορφή πέρλας και είναι ιδανικό για όλους τους τύπους του δέρματος. Έπειτα, ξέπλυνα το πρόσωπό μου και το καθάρισα με το σαπούνι με γάλα γαιδούρας. Ένα προιόν που πρέπει να έχει η κάθε γυναίκα στην κατοχή της και συνιστώ σε όλες να προμηθευτείτε. Πέρα του ότι είναι πολύ οικονομικό σε σχέση με τις ευεργετικές του ιδιότητες, άφησε την επιδερμίδα μου απαλή και ενυδατωμένη.


Τέλος, εφάρμοσα την αγαπημένη μου κρέμα που είναι 24ωρη την la vie face cream και το απόγευμα μετά το μπάνιο μου και λίγο πριν βγω θα εφαρμόσω στην επιδερμίδα μου την Black Caviar Mask που είναι μια μάσκα προσώπου με ενεργό άνθρακα, λευκή άργιλο και μαύρο χαβιάρι και δεσμεύομαι να σας γράψω ένα ολοκληρωμένο ποστ με τις εντυπώσεις μου.
Από ότι καταλαβαίνετε επέλεξα να σας γράψω την ημέρα των γενεθλίων μου για το La Vie en Rose καθώς είναι η απόδειξη πως όλα τα όνειρα εξαρτάται από εμάς το να γίνουν πραγματικότητα. Και όταν γίνονται η επιτυχία είναι ο μόνος δρόμος. Την εταιρεία La Vie en Rose μπορείτε να τη βρείτε στη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/Lavieenrose.com.gr/?fref=ts, στον λογαριασμό τους στο instagram https://www.instagram.com/lavieenrose_gr/ και στη σελίδα τους https://lavieenrose.com.gr/.

Σχόλια

  1. Σε ευχαριστώ πολύ μου μοιράστηκες μαζί μας αυτή την ιδιαίτερη μέρα της ζωής σου και τις γνώσεις σου με τα υπέροχα προϊόντα της La vie en rose. Εμένα προσωπικά με βοήθησες πολύ να ανακαλύψω καινούργια προϊόντα που μέχρι τώρα δεν γνώριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti