Απογείωσε το στυλ σου με τα Original vintage eyewear

 Αγαπημένες μου φίλες. Σήμερα είναι Δευτέρα και τι ποιο όμορφο για να μας μπει καλά η καινούρια εβδομάδα από το να μιλήσουμε για γυαλιά ηλίου! Ναι, καλά ακούσατε θα μιλήσουμε για καταπληκτικά γυαλιά ηλίου που μπορούμε να τα φοράμε σε όλες τις περιστάσεις και να ξεχωρίζουμε για τη μοναδικότητά τους, αλλά και για το ότι θα φαίνεται πως προσπαθήσαμε πολύ να είμαστε τόσο στυλάτες, αλλά εμείς θα έχουμε απλά προσθέσει στο σύνολό μας ένα μοναδικό κομμάτι από τα Original vintage eyewear.

Η αλήθεια είναι, πως η αγάπη μου γι' αυτή την εταιρεία ξεκίνησε γύρω στο Πάσχα όταν είδα κάποια σχέδιά τους και από τότε δηλώνω ερωτευμένη. Στο σάιτ τους μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη ποικιλία ιδιαίτερων γυαλιών που θα λατρέψετε και σίγουρα θα βρείτε ποιο είναι αυτό που αντιπροσωπεύει καλύτερα τη δική σας αισθητική. Βασισμένα στην τελευταία λέξη της μόδας, τα συγκεκριμένα γυαλιά έρχονται σε μια γερή θήκη για να τα φυλάσσεται ασφαλή και να μπορείτε να τα πάρετε μαζί σας ακόμη και στην παραλία, χωρίς κανέναν κίνδυνο. Βέβαια, αυτό που λατρεύω στα Original vintage eyewear είναι ότι βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά με τα καταπληκτικά τους σχέδια και ανοίγουν μπροστά μας τον κόσμο της μόδας για να τον αξιοποιήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε.
Δεν είναι τυχαίο αλώστε που κάθε φορά που πάω να διαλέξω ποιο ζευγάρι γυαλιά θα με συνοδεύσει σε όλες μου τις εξόδους το χέρι μου πάντα πέφτει στα συγκεκριμένα, που έχω από την εν λόγω εταιρεία. Είναι τόσο νεανικά λόγω του φακού τους αλλά και τόσο μίνιμαλ, που κάθε φορά που τα φοράω όλοι με ρωτάνε από που τα έχω προμηθευτεί. Βέβαια, η τελευταία τάση στα γυαλιά και σίγουρα η επόμενη αγορά μου είναι τα γυαλιά με διάφανο φακό. Και πραγματικά τα πιο όμορφα και τα πιο ιδιαίτερα τα έχω συναντήσει σε αυτή την εταιρεία.

Αν λοιπόν, θέλετε να βρείτε το δικό σας αγαπημένο ζευγάρι από τα Original vintage eyewear μη διστάσετε να επισκεφτείτε τη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/originalvintageeyewear/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/originalvintageeyewear/ αλλά και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://originalvintage.net/. Φυσικά, το ιδανικό θα ήταν να πάτε και να τα δοκιμάσετε στο κατάστημά τους που βρίσκεται Καραγιώργη Σερβίας 4 & Σταδίου 3 στο Σύνταγμα. Ανυπομονώ, να τα βρείτε και να μου στείλετε το δικό σας αγαπημένο ζευγάρι από τα Original vintage eyewear.


Μέχρι, το επόμενό μου ποστ να θυμάστε πως η ομορφιά κρύβεται στα απλά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti