Η εταιρεία Unicorns σε βοηθά να ζήσεις το δικό σου παραμύθι

Κορίτσια μου, στο σημερινό ποστ, θα σας μιλήσω για μια καινούρια εταιρία που ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά. Πρόκειται για την εταιρεία Unicorns που έχει τα πιο καταπληκτικά μαγιό και ρούχα, που πιστεύεις πως βγήκαν από έναν άλλο, παραμυθένιο κόσμο! Παιχνιδιάρικα σχέδια, μοναδικά χρώματα και ένα μονοκερίσιο backpack είναι μερικές μόνο από τις προτάσεις που θα μας συντροφεύουν όλο το καλοκαίρι. Με αφορμή λοιπόν, το καταπληκτικό backpack με τον μονόκερο που εφοδιάστηκα από την εταιρεία Unicorns, αποφάσισα να σας γράψω τι δεν πρέπει να λείπει από την τσάντα θαλάσσης σας για να είστε πανέτοιμες κάτω από τον ήλιο.


Αρχικά, ήθελα να αναφέρω πως αυτό που λατρεύω στην μονοκερίσια τσάντα μου είναι πως έχει πολύ χώρο και μπορεί να χωρέσει ότι χρειάζεται μια γυναίκα τόσο στις βόλτες στην πόλη ή στο νησί, αλλά και στην παραλία. Εγώ λοιπόν, μέσα στην τσάντα μου έχω σίγουρα ένα δεύτερο μαγιό, την πετσέτα θαλάσσης μου, αντηλιακά προσώπου και σώματος, ένα body mist από την αγαπημένη μου εταιρεία Blue Scents που μυρίζουν καλοκαίρι και τέλος το λαδάκι μου από το Bio oil που είναι εκεί για να ανακουφίσει την επιδερμίδα μου μετά από τις πολλές ώρες κάτω από τον ήλιο. Το αγαπώ αυτό το backpack, γιατί είναι τόσο μίνιμαλ αλλά συγχρόνως και τόσο μοναδικό που κάθε φορά όταν το ανοίγω, νομίζω πως είναι πασπαλισμένο με χρυσόσκονη, όπως και όλη η εταιρεία φυσικά.


Σε μια εποχή που το άγχος και η πραγματικότητα μας κατακλύζουν κάθε μέρα, το να βρίσκεις διέξοδο σε μια εταιρεία που με τα σχέδια και την καταπληκτική ποικιλία που έχει σε ρούχα σου φτιάχνει τη μέρα, είναι μοναδικό. Και καθώς όλες οι γυναίκες πιστεύουμε πως τα παραμύθια έχουν αίσιο τέλος, σας συνιστώ να μπείτε στη σελίδα της εταιρείας Unicorns και να δημιουργήσετε το δικό σας παραμύθι.


Την εταιρεία Unicorns και τα μοναδικά της μαγιό, φορέματα, κολάν και ρούχα που θα σας κάνουν να ξεχωρίζετε σε κάθε σας εμφάνιση μπορείτε να τα βρείτε στη σελίδα τους στο facebookhttps://www.facebook.com/Unicorns.gr/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/unicorns_unicorn.s/, αλλά και στη σελίδα τουςhttp://www.unicorns.gr/. Και να θυμάστε κορίτσια μου πως οι μονόκεροι ζουν ανάμεσά μας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti