Μην ξεχνάτε πως αυτό το καλοκαίρι η ενυδάτωση είναι το παν!

Αγαπημένες μου φίλες, ο ήλιος έξω καίει και εμείς πρέπει να προστατεύσουμε και να προφυλάξουμε τον εαυτό μας από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες του. Πολλές γυναίκες ξεχνάνε την αντηλιακή προστασία, και τα αποτελέσματα μετά το πρώτο μπάνιο είναι απογοητευτικά. Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, που ο ήλιος καίει πέρα από την προστασία από τον ήλιο πρέπει να φροντίζουμε και την ενυδάτωση της επιδερμίδας μας. Γι' αυτό σήμερα θα σας αναφέρω τη δική μου ρουτίνα που ακολουθώ για να μην αφήνω αφυδατωμένη την επιδερμίδα μου από τον ήλιο.


Αρχικά, το πρώτο που κάνω μόλις γυρίσω από το μπάνιο μου στην παραλία είναι να ενυδατώσω το σώμα μου με ένα καλό αφρόλουτρο. Έπειτα προχωράω στην ενυδατική σώματος ή σε κάποιο λαδάκι, γιατί η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι αποφεύγω τις βαριές υφές στο σώμα και στο πρόσωπό μου. Για την ενυδάτωση του προσώπου μου, εμπιστεύομαι την αγαπημένη μου ενυδατική 24ωρη κρέμα της εταιρείας Benelica που χαρίζει απαλή και μεταξένια υφή στο πρόσωπό μου και είναι κατάλληλη για τύπους δέρματος είτε με ξηρότητα, είτε με αφυδάτωση, είτε με ελαστικότητα είτε τέλος με έλλειψη φωτεινότητας. Πρόκειται για ένα συνδυασμό εκκρίματος σαλιγκαριού και υαλουρονικού οξέος με ενυδατικούς παράγοντες. Είναι πραγματικά σωτήρια για την επιδερμίδα μου, που μετά από την έκθεσή της στον ήλιο διψάει για ενυδάτωση και φροντίδα. Για την ενυδάτωση των χεριών μου χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα χεριών της εταιρείας που μου χαρίζει μια αίσθηση απαλότητας και εκτός από τα χέρια μου η μυρωδιά της μοσχομυρίζει και σε όλο το δωμάτιο. Με την πρώτη ευκαιρία θα δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της εταιρείας καθώς είναι πολλά αυτά που μου εξάπτουν την περιέργεια για να δω τι αποτελέσματα θα έχουν στην πράξη και να σας τα αναφέρω!


Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε πως η εταιρεία Incosal A.E. παρασκευάζει δύο διαφορετικές σειρές καλλυντικών προϊόντων: η μία διατίθεται για προσωπική χρήση σε επιλεγμένα σημεία πώλησης και η άλλη στα Κέντρα Αναζωογόνησης και Θεραπείας σώματος. Τα προϊόντα της εταιρείας ξεχωρίζουν για την καινοτομία και την αποτελεσματικότητά τους και κάτι που παρατήρησα εγώ η ίδια είναι πως βλέπεις άμεσα την αλλαγή στην όψη της επιδερμίδας σου. Την εταιρεία Benelica Incosal μπορείτε να τη βρείτε στη σελίδα τους στο facebook
https://www.facebook.com/Benelica-1601826886759787/,  στο instagram https://www.instagram.com/benelica_incosal/ και στο σάιτ τους http://www.benelica.gr/index.php/el/.


Και μην ξεχνάτε πως αυτό το καλοκαίρι η προστασία και η ενυδάτωση της επιδερμίδας μας είναι το παν και η εταιρεία Benelica Incosal A..E. ο απόλυτος σύμμαχός μας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti