Δώστε χαρακτήρα στην εμφάνισή σας με τις μοναδικές δημιουργίες της Ιζαμπέλας

Κορίτσια μου, στο σημερινό ποστ αποφάσισα να μιλήσουμε για μόδα. Ξέρω πως είναι περίοδος εκπτώσεων και όλες τρέχουμε στην αγορά να προμηθευτούμε ότι λείπει από την ντουλάπα μας, καθώς το αιώνιο πρόβλημα όλων των γυναικών είναι ότι δεν ξέρουν τι να φορέσουν! Φέτος λοιπόν και καθώς έχω να πάω ένα ταξίδι, στο οποίο δεν επιτρέπεται να έχει μεγάλο βάρος η βαλίτσα μου, επέλεξα να προμηθευτώ κάποιες χειροποίητες δημιουργίες από την Ιζαμπέλα και να αναβαθμίσω τις εμφανίσεις μου!



Η αλήθεια είναι, πως θέλω οι άνθρωποι που συνεργάζομαι μαζί τους ή εμπιστεύομαι για να αλλάξουν την εμφάνισή μου, να χαμογελάνε. Ζούμε σε μια εποχή, όπου το άγχος και ο ανταγωνισμός έχουν κατακλύσει την ζωή μας και εγώ έχω επιλέξει να συναναστρέφομαι με ανθρώπους δοτικούς, χαμογελαστούς που μόνο να σου δώσουν έχουν. Έτσι, λοιπόν είναι και η Ιζαμπέλα, ένα κορίτσι μάλαμα που νομίζω πως ο πρώτος και ο μοναδικός λόγος που φτιάχνει κοσμήματα είναι για να κάνει τις γυναίκες ευχαριστημένες δείχνοντάς τους πως το ωραίο δεν είναι πάντα και ακριβό. Μάλιστα, λάμπει από ευτυχία όταν κάποιος φοράει τις δημιουργίες της καθώς το χειροποίητο κόσμημα το αγάπησε από μικρή και από τότε το κάνει με αγάπη.


Όταν ήταν μικρή είχε μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον όπου και η μαμά της είχε τρέλα με τα κοσμήματα και έτσι η Ιζαμπέλα δεν μπορούσε να μην ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο. Είναι το μεράκι της και μάλιστα όταν φτιάχνει κοσμήματα χαλαρώνει και νιώθει τόσο δημιουργική που μπορεί να κάνει κάποια κορίτσια χαρούμενα. Εγώ, όπως νομίζω και η κάθε γυναίκα δεν μπορώ να αντισταθώ στις μοναδικές δημιουργίες της Ιζαμπέλας. Είναι παιχνιδιάρικες και της αρέσει να πειραματίζεται χρησιμοποιώντας χρωματιστά πομ πον, πετρούλες και ότι άλλο μπορεί να απογειώσει το κόσμημά της.



Τρελαίνομαι να συνδυάζω τα μακρυά μου φορέματα αλλά και τα τζιν μου σορτσάκια με κάποιο πολύ ιδιαίτερο κόσμημα της Ιζαμπέλας, καθώς το καλοκαίρι δεν θέλω να ασχολούμαι πολύ με το τι θα φορέσω, αλλά μ' αυτό που θα φορέσω θέλω να ξεχωρίζω! Μήπως ζητάω πολλά; Ακόμα και αν ζητάω ξέρω πως η Ιζαμπέλα πάντα θα είναι εκεί δίπλα μου με χαμόγελο να με βοηθήσει για το τι μου ταιριάζει και για το πως να συνδυάσω τα κοσμήματά της. Γιατί, είναι ένας άνθρωπος που ξέρει πως να κάνει τις άλλες γυναίκες να αισθάνονται όμορφα χωρίς να ξοδεύουν πολλά χρήματα.


Αν θέλετε λοιπόν και εσείς, να προμηθευτείτε τα μοναδικά και πολύ πολύ πολύ ιδιαίτερα κοσμήματα της Ιζαμπέλας μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα της στο facebook  https://www.facebook.com/lavitaisabella/?fref=ts , αλλά και στον λογαριασμό της στο instagram https://www.instagram.com/isabella_mrk/. Και είμαι σίγουρη πως θα αφήσετε πίσω τις <<δεν ξέρω τι να φορέσω μέρες σας>>, αφού μεταξύ μας η Ιζαμπέλα πάντα έχει την λύση. Εμείς της ευχόμαστε να είναι πάντα τόσο δοτικός και αληθινός άνθρωπος και είμαστε σίγουροι πως η επιτυχία είναι μονόδρομος για αυτήν!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti