Με τα Boi- ing concealers της Benefit λέω τέλος στις θαμπές μέρες

Αγαπημένα μου κορίτσια. Όλες μας έχουμε κάποια εταιρεία που αγαπάμε και την ακολουθούμε στο κάθε της βήμα. Για εμένα η εταιρεία αυτή είναι η Benefit, που με τις παιχνιδιάρικες συσκευασίες των προϊόντων της και τα καλλυντικά της με έχει σώσει πολλές φορές. Μάλιστα, αυτό που μου αρέσει περισσότερο από όλα είναι πως δεν επαναπαύεται ποτέ και πως διατηρεί το κοινό της σε εγρήγορση, βγάζοντας καινούριες καμπάνιες γεμάτο φαντασία και αποτελεσματικότητα.


Πέρσι, τέτοιο καιρό είχα δοκιμάσει τα προϊόντα φρυδιών της Benefit και με είχαν αφήσει με το στόμα ανοιχτό. Αν λοιπόν και εσείς έχετε πρόβλημα στο να σχηματίζεται τα φρύδια σας και όλη η διαδικασία σας φαίνεται βουνό, καλό είναι να επισκεφτείτε ένα κατάστημα των SEPHORA και τα vrow bars, όπου οι brow experts της Benefit μοιράζονται μαζί σας όλα τα μυστικά για καλοσχηματισμένα φρύδια.  Έτσι, λοιπόν φέτος καθώς έχω μεγάλο πρόβλημα με τους μαύρους κύκλους μου αποφάσισα να δοκιμάσω την καινούρια Boi-ing concealers σειρά της Benefit και να δω το αποτέλεσμά τους. Περιττό να σας αναφέρω πως από τότε που τα προμηθεύτηκα, δεν λείπει κανένα από το νεσεσέρ μου και με έχουν αφήσει υπερευχαριστημένη!


Ξεκινώντας από το AIRBRUSH CONCEALER είναι ένα προϊόν που με έχει σώσει τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες καθώς έχει ελαφριά έως μεσαία κάλυψη και καλύπτει άψογα τις ατέλειες, τις λεπτές γραμμές και τους κύκλους κάτω από τα μάτια. Εγώ το έχω στην απόχρωση 2 και μπορώ να πω πως έχει αρκετή ποσότητα προϊόντος.  Αφήνει ένα αδιόρατο τελείωμα στην επιδερμίδα μου, είναι μακράς διάρκειας, αδιάβροχο και δεν μαζεύει. Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που δεν πρέπει να λείπει από το νεσεσέρ της κάθε γυναίκας!


Προχωρώντας στο BRIGHTENING CONCEALER, είναι υψηλής κάλυψης, φωτίζει τα θαμπά και κουρασμένα μάτια, καλύπτει τις διχρωμίες και μου χαρίζει ξεκούραστα μάτια ακόμη και τις ημέρες που έχω ξενυχτήσει και έχω ταλαιπωρήσει την επιδερμίδα μου! Το συνιστώ ανεπιφύλαχτα. Βέβαια, δεν γινόταν να μην σας μιλήσω και για το πιο σωτήριο προϊόν από όλα τα υπόλοιπα, που είναι το INDUSTRIAL strength CONCEALER που είναι υψηλής κάλυψης και καλύπτει τους έντονους μαύρους κύκλους και τις ατέλειες. Λατρεύω πόσο ξεκούραστη δείχνει η περιοχή κάτω από τα μάτια με το συγκεκριμένο και σίγουρα θα είναι και το concealer που θα το αγοράζω ξανά και ξανά!
Τέλος, για όσες γυναίκες έχουν ξηρή επιδερμίδα κάτω από τα μάτια και έντονες σκιές η BENEFIT έχει δημιουργήσει το hydrating CONCEALER που ενυδατώνει την ξηρή επιδερμίδα και παρέχει μία ελαφριά κάλυψη.


Αν θέλετε λοιπόν, να βρείτε το δικό σας αγαπημένο Boi-ing concealer και να λυθούν τα concealing διλήμματα σας, δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε τα σταντ της Benefit στα καταστήματα των SEPHORA.Όμως επειδή η εταιρεία BENEFIT ξέρει πως να κάνει μία γυναίκα χαρούμενη ακολουθήστε την στη σελίδα της στο facebook https://www.facebook.com/benefitcosmeticsgreece/?fref=ts και στο instagram, γιατί τρέχουν πάντα διάφοροι διαγωνισμοί, αλλά και θα ενημερώνεστε και για όλα τα λανσαρίσματά της. Μέχρι το επόμενό μου ποστ να μην ξεχνάτε πως ο κόσμος μας είναι τόσο λαμπερός, που είναι κρίμα να έχουμε μαύρους κύκλους! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti