Βάλτε χρώμα στο καλοκαίρι σας με τα εκπληκτικά μανό από την εταιρεία Essie

Κορίτσια μου, μπορεί σήμερα να αρχίζουν οι διακοπές για εμένα, αλλά δεν μπορούσα να σας αφήσω χωρίς κείμενο. Μία ώρα πριν φύγω, στην κυριολεξία, αποφάσισα να σας αναφέρω ποια είναι τα αγαπημένα μου μανό από την εταιρεία Essie, που δεν μπορώ να αφήσω πίσω στην πόλη! Η αλήθεια είναι πως έχω δοκιμάσει πολλά μανό, καθώς έχω ιδιαίτερα λιπαρά νύχια και είμαι πολύ επιλεκτική στα προϊόντα που χρησιμοποιώ. Μέχρι που μπήκε στην ζωή μου η εταιρεία Essie!


Οι όζες της εταιρείας έχουν τα πιο funky, παιχνιδιάρικα χρώματα και είναι μεγάλης διάρκειας! Βέβαια, αυτό που μου αρέσει πιο πολύ από όλα είναι οι ονομασίες που έχουν οι όζες και πραγματικά είναι το μόνο που χρειάζομαι στις καλοκαιρινές μου διακοπές. Εγώ προσωπικά στις διακοπές μου, θέλω άνεση αλλά θέλω να προσέχω και την εμφάνισή μου! Βάφοντας μία φορά την εβδομάδα τα νύχια μου με τα μανό από την εταιρεία Essie, πραγματικά δεν χρειάζομαι κάτι άλλο. Παρά την επαφή τους με το νερό και όλη την ταλαιπωρία με το νερό, η Essie είναι η μόνη εταιρεία που δεν με απογοητεύει ποτέ! Πάμε όμως να σας αναφέρω ποιες αποχρώσεις θα βάλω στο νεσεσέρ των διακοπών μου.


Το πρώτο μανό που δεν πρέπει λείπει από το νεσεσέρ κάθε γυναίκας που φεύγει για διακοπές είναι το λευκό χρώμα. Η εταιρεία Essie όμως, για όλες εμάς που μας αρέσουν οι λάμψεις το καλοκαίρι δημιούργησε το απόλυτο λευκό με λεπτό γκλίτερ μέσα. Το μανό ονομάζεται Sweet Souffle και είναι η απόλυτη καλοκαιρινή απόχρωση που πηγαίνει απόλυτα με την μαυρισμένη επιδερμίδα και το αλάτι στα μαλλιά! Επειδή, όμως ξέρω πως γίνονται πολλοί γάμοι και βαφτίσεις το καλοκαίρι, η επόμενη λατρεμένη μου απόχρωση, είναι το Baguette me not, που είναι ένα παλ μωβ ροζ χρώμα, που πηγαίνει με όλα τα ρούχα και σας υπόσχεται να βγάλετε τις πιο τέλειες φωτογραφίες φορώντας το!


Για τις πιο τολμηρές όμως, που θέλουν να ξεχωρίσουν στην κάθε τους εμφάνιση η Essie έβγαλε ένα γκλιτερωτό ροζ μεταλιζέ χρώμα, που πραγματικά κλέβει όλες τις εντυπώσεις! Ονομάζεται  S' il vous play και είναι το απόλυτο χρώμα που εκπέμπει δυναμισμό, αλλά και μία girly διάθεση.  Δεν νοείται όμως καλοκαίρι, χωρίς πορτοκαλί και κόκκινες αποχρώσεις!


Έτσι, επιλέγω για το πεντικιούρ μου ένα πορτοκαλί νίον χρώμα με ελαφρύ γκλίτερ μέσα που λάμπει υπέροχα στον ήλιο, ανεβάζοντας την διάθεσή μου στα ύψη. Τo μανό ονομάζεται Fondant of you και πραγματικά δεν κάνω βήμα χωρίς αυτό. Τελευταία απόχρωση, που βάζω στο νεσεσέρ μου, για τις ημέρες που έχω να πάω σε κάποιο beach party είναι η απόχρωση Eclair my love, ένα φουξ νίον χρώμα που μου αρέσει πολύ να το βάζω και στο μανικιούρ και στο πεντικιούρ μου και να το συνδυάζω με τα μονόχρωμα μαγιό μου!


Αυτά λοιπόν, είναι τα μανό και οι αποχρώσεις που θα βάλω αμέσως στο νεσεσέρ των διακοπών μου, ένα βιβλίο στην τσάντα θαλάσσης μου και είμαι έτοιμη για να χτίζω μοναδικές αναμνήσεις. Είμαι από αυτές που πιστεύουν πως δεν χρειάζεται, ο άνθρωπος πολλά για να είναι ευτυχισμένος, ώσπου ανακάλυψα τα μανό από την εταιρεία Essie και δεν μπορώ να αφήσω καμία απόχρωση πίσω στο σπίτι. Την εταιρεία Essie, μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/Essie.Greece/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/essieprogreece/?hl=el  και στο σάιτ της εταιρείας https://www.essie.gr/.  Και να θυμάστε πως καμία γυναίκα δεν είναι ολοκληρωτικά ντυμένη, αν δεν φοράει κάποια απόχρωση στο μανικιούρ ή στο πεντικιούρ της!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti