Ανακάλυψε και εσύ την σειρά περιποίησης της εταιρείας EXELIA!

Αγαπημένες μου φίλες γεια σας! Μετά από ένα τριήμερο διακοπών και αλλαγής παραστάσεων είμαι πάλι κοντά σας με ένα θέμα που απασχολεί όλες μας. Το ποια προϊόντα να πάρω μαζί μου στη βαλίτσα των διακοπών και ποια βήματα να ακολουθήσω για τον καθαρισμό και την ενυδάτωση της επιδερμίδας μου. Για μένα να σας ομολογήσω, πως αυτό είναι κάτι απλό καθώς χρόνια τώρα η εταιρεία EXELIA φροντίζει για εμένα πριν από εμένα. Έτσι λοιπόν, καθώς γνωρίζω πως τους καλοκαιρινούς μήνες, η επιδερμίδα μας καταπονείται όσο τίποτα εφοδιάστηκα με τρία προϊόντα που είναι τα αγαπημένα μου για όλο τον χρόνο.


Αρχικά, να σας εξομολογηθώ πως τα προηγούμενα χρόνια κι όταν ήθελα να πάω διακοπές το μόνο προϊόν που θα έβαζα πρώτο στη βαλίτσα μου θα ήταν κάποια μαντηλάκια ντεμακιγιάζ. Όσο μεγαλώνω όμως και προσέχω προτιμώ να αφήσω κάποιο προϊόν μακιγιάζ πίσω στο σπίτι, αλλά με τίποτα δεν αφήνω τα προϊόντα ενυδάτωσης της EXELIA, πόσο μάλλον τώρα που καταπονείται ιδιαίτερα από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες του ήλιου. Έτσι, λοιπόν θα σας αναφέρω τη ρουτίνα μου χρησιμοποιώ κάθε βράδυ για να ενυδατώσω και να θρέψω το πρόσωπό μου. Το πρώτο προϊόν που εφαρμόζω με ένα βαμβάκι είναι το καθαριστικό γαλάκτωμα για όλους τους τύπους επιδερμίδας.


 Περιέχει, ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας, προσφέρει βαθύ καθαρισμό και καθαρίζει υπέροχα την επιδερμίδα μου τόσο από τα υπολείμματα μακιγιάζ, όσο και από τους ρύπους της καθημερινότητας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, να ξεβγάζουμε και το αντηλιακό μας τους καλοκαιρινούς μήνες καθώς λειτουργεί σαν φιλμ και πάνω του προσκολούνται όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν κακό στο πρόσωπό μας. Έπειτα, για να ενυδατώσω βαθιά την επιδερμίδα μου και για να αναδείξω την φυσική της λάμψη χρησιμοποιώ την τονωτική λοσιόν της EXELIA, που έχει ακόμη και καταπραυντική δράση χάρη στην ειδική, ισορροπημένη και πλούσια σύνθεση της και την ευεργετική φροντίδα που δίνει στο πρόσωπο της κάθε γυναίκας το ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας. Μετά από όλα αυτά τα βήματα, εφαρμόζω την ενυδατική κρέμα προσώπου και ματιών μου και είμαι έτοιμη είτε για μια βόλτα είτε για να διαβάσω το αγαπημένο μου βιβλίο.


Βέβαια, τις ημέρες που η επιδερμίδα μου έχει ταλαιπωρηθεί πολύ, μία με δύο φορές την εβδομάδα δηλαδή, χρησιμοποιώ στο πρόσωπό μου την καθαριστική και ενυδατική μάσκα της EXELIA που προσφέρει βαθύ καθαρισμό και περιέχει μια σειρά από ευεργετικές ιδιότητες. Αυτό που με εντυπωσιάζει πιο πολύ απ' όλα σ' αυτή την εταιρεία είναι και το κοινωνικό της πρόσωπο.
Με υπευθυνότητα και συνέπεια, γίνεται σύμμαχος στην προσπάθεια για  σωστή ενημέρωση, πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση τριών παθήσεων που απειλούν σήμερα την υγεία των γυναικών: του καρκίνου του μαστού, τον σακχαρώδη διαβήτη και τις διατροφικές διαταραχές. Ευαισθητοποιεί τις γυναίκες αξιοποιώντας όλα τα μέσα που διαθέτει ενώ, παράλληλα, ενισχύει με ένα ευρώ για κάθε προϊόν που πωλείται, τους αρμόδιους Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς.


Την εταιρεία EXELIA και τα μοναδικά της προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε στη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/ExeliaCosmetics/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/exelia_cosmetics/ και στη σελίδα τους http://www.exelia-cosmetics.com/. Στην EXELIA η κάθε γυναίκα μπορεί να βρει την φροντίδα στην πιο εξελιγμένη μορφή της!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti