H εταιρεία KYANA φροντίζει την προστασία των μαλλιών μου και τους καλοκαιρινούς μήνες!

Αγαπημένες μου φίλες. Αυτό το ποστ το γράφω για όλες εσάς που είτε βρίσκεστε στις διακοπές είτε ετοιμάζεται την βαλίτσα των διακοπών σας και συχνά με ρωτάτε για το ποια προϊόντα πρέπει να πάρετε μαζί σας στην παραλία. Η αλήθεια είναι πως βλέποντας σήμερα αυτή την ερώτηση, θεωρώ πως έχω αφήσει ένα αναπάντητο ερώτημα, όσον αφορά για τα προϊόντα που πρέπει να έχει η κάθε γυναίκα στο νεσεσέρ της ώστε να μην ταλαιπωρεί ιδιαίτερα τα μαλλιά της κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Την απάντηση λοιπόν, στο δικό σας ερώτημα μου την λύνει χρόνια τώρα η εταιρεία KYANA με τα επαγγελματικά της προϊόντα όσον αφορά την προστασία των μαλλιών μου.


Σε αντίθεση με άλλες γυναίκες, δεν θεωρώ πως είναι απαραίτητο να κουβαλάμε πολλά προϊόντα στην βαλίτσα των διακοπών μας, αλλά ούτε και να αφήνουμε στο σπίτι όσα έχουμε ανάγκη. Έτσι λοιπόν, θα σας αναφέρω ποια δύο προϊόντα, εκτός από την πετσέτα και τα αντηλιακά μου δεν παραλείπω από την τσάντα της παραλίας και ένα τρικ για το πως να μειώσετε το βάρος της τσάντας σας, χωρίς να αφήσετε όμως και τίποτα πίσω! Κάθε καλοκαίρι λοιπόν, για το μόνο που δεν αγχώνομαι είναι για το αντηλιακό των μαλλιών μου.Η σειρά της KYANA SUN CARE και το λάδι της σειράς, κρατάνε τα μαλλιά μου λαμπερά και ενυδατωμένα παρά τις αντίξοες συνθήκες της παραλίας!


Το λάδι της σειράς SUN CARE της KYANA χάρη στην μοναδική του φόρμουλα, αποτελεί την ιδανική λύση για την προστασία των μαλλιών μας από τον ήλιο. Παράλληλα, ένας προστατευτικός συνδυασμός από ηλιακά φίλτρα μας παρέχει απόλυτη προστασία από τις ακτίνες UVA και UVB . Μάλιστα, έχω παρατηρήσει πως τις μέρες που το εφαρμόζω και έπειτα κάνω το μπάνιο μου από την επιστροφή στην παραλία, τα μαλλιά μου είναι τόσο ενυδατωμένα σαν να έχω χρησιμοποιήσει μία θρεπτική μάσκα μαλλιών!


Βέβαια, ο κόσμος μου θα ήταν μισός χωρίς την μάσκα περιποίησης μαλλιών SUN CARE της KYANA με κερατίνη και εκχυλίσματα argan oil που προσφέρει άμεσα επανορθωτική δράση συμβάλλοντας στην αναδόμηση των μαλλιών. Πέρα όμως, από όλες αυτές τις αναζωογονητικές ιδιότητες έχει και ένα υπέροχο άρωμα που σε ταξιδεύει καθ' όλη την χρήση της! Αυτή η μάσκα είναι μαγική για τα δικά μου μαλλιά και σωτήρια. Η σύνθεσή της βοηθά στην βελτίωση της υφής των μαλλιών χαρίζοντάς τους απίστευτη ελαστικότητα, λάμψη και μεταξένια υφή.
Με αυτά τα δύο λοιπόν προϊόντα της KYANA, μπορώ να πω πως τα μαλλιά μου είναι πιο ενυδατωμένα από ποτέ κάθε καλοκαίρι και με ευγνωμονούν για τα προϊόντα που χρησιμοποιώ επάνω τους. Βέβαια, επειδή πολλές μου λέτε πως με όλα αυτά τα προϊόντα περιποίησης και μαλλιών  η βαλίτσα σας θα είναι πολύ βαριά, μπορείτε να προμηθευτείτε μικρές άδειες πλαστικές συσκευασίες και να βάλετε εκεί μέσα τα λατρεμένα σας προϊόντα.


Για ένα λοιπόν ασφαλές και λαμπερό από ενυδάτωση καλοκαίρι για τα μαλλιά σας εμπιστευτείτε τα προϊόντα της εταιρείας KYANA και την σειρά SUN CARE. Τους δύο απόλυτους συμμάχους μου για το καλοκαίρι μπορείτε να τους βρείτε στην σελίδα της εταιρείας στο facebook https://www.facebook.com/KYANA.PROFESSIONAL/?ref=ts&fref=ts και στο σάιτ τους http://www.kyana.gr/.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti