Το καλοκαίρι μου γίνεται ξεχωριστό με τις εκπληκτικές δημιουργίες από Hand/Res

Αγαπημένες μου φίλες μπορεί να έλειψα το Σαββατοκύριακο και να μην είχαμε κάποιο ποστ, αλλά πιστέψτε με ανυπομονούσα να γυρίσω και να σας μιλήσω για τις εκπληκτικές δημιουργίες από HAND/ RES. Οι δημιουργίες αυτές είναι ο απόλυτος σύμμαχός μου για όλο το καλοκαίρι, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Παιχνιδιάρικα κοσμήματα, σε μοναδικά καλοκαιρινά χρώματα είναι το μοναδικό μου μυστικό για μοναδικές εμφανίσεις από το πρωί μέχρι το βράδυ.
Η απόλυτη τάση για το φετινό καλοκαίρι, είναι τα boho κοσμήματα. Λατρεύω λοιπόν, να συνδυάζω πολλά βραχιόλια μαζί, που ταιριάζουν απόλυτα με τα καλοκαιρινά καφτάνια μου, τα παιχνιδιάρικα μαγιό μου και προσθέτουν μία νησιώτικη αισθητική σε όλο την εμφάνιση. Μάλιστα, το HAND/RES έχει τόσο μεγάλη ποικιλία σε κοσμήματα που ειλικρινά δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλλέξω. Αν θέλετε την γνώμη μου να τολμάτε το χρώμα τώρα το καλοκαίρι στις εμφανίσεις σας, καθώς είναι ο ιδανικός συνδυασμός με την μαυρισμένη επιδερμίδα σας. Τα κοχυλάκια και οι πολύχρωμες πέτρες έχουν για άλλη μια χρονιά την τιμητική τους και μάλιστα όσο πιο πολλά φοράτε τόσο πιο εντυπωσιακό δείχνουν. Η ποιότητα των κοσμημάτων HAND/RES είναι τόσο εκπληκτική που πολλές φορές ξεχνιέμαι και δεν τα αποχωρίζομαι ούτε στη θάλασσα και μέχρι το επόμενο καλοκαίρι είναι τα ίδια και αναλλοίωτα!


Στις βραδινές μου εμφανίσεις η αγαπημένη μου τάση είναι τα κρεμαστά σκουλαρίκια. Λατρεύω αυτά που είναι μίνιμαλ με κάποιο ματάκι ή κάποιο άλλο σχέδιο από ασήμι που μάλιστα μερικά βράδια τα φοράω και δύο δύο με τα μακρυά μου φορέματα και λατρεύω το αποτέλεσμα, όπως δείχνει. Βέβαια, η αγαπημένη μου επιλογή για το καλοκαίρι πέρα από τα βραχιόλια με τα μαγιό μου είναι τα μακρυά, boho, κολιέ και στο HAND/RES μπορείτε να βρείτε απίστευτη ποικιλία. Είτε με πολύχρωμες χάντρες που ταιριάζουν απόλυτα με τα καφτάνια και τα τζιν σορτσάκια σας, είτε πιο μίνιμαλ με χρυσές ή ασημένιες λεπτομέρειες που προσωπικά είναι και αυτά που επιλέγω να μην τα βγάζω από πάνω μου όλο το καλοκαίρι.


Από ότι καταλαβαίνετε, όλες οι δημιουργίες HAND/RES είναι ξεχωριστές και μέσα από μια μεγάλη ποικιλία μπορείτε να βρείτε αυτές που θα κάνουν το καλοκαίρι και όλες σας τις εμφανίσεις ξεχωριστές.


 Τις απίστευτες δημιουργίες αυτές μπορείτε να τις βρείτε στη σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/HandresHandmadeJewellery/?fref=ts και στο ηλεκτρονικό κατάστημα jamjar http://www.jamjar.gr/store/handres! Μέχρι το επόμενό μου ποστ να τολμάτε, να αγαπάτε και να φοράτε ότι σας κάνει να αισθάνεστε ο εαυτός σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti