Δημιουργήστε ένα αξέχαστο καλοκαίρι με τις καταπληκτικές κυκλικές πετσέτες από Levantes Home

Κορίτσια μου, μετά από ένα καταπληκτικό διήμερο, που ξεκουράστηκα, ταξίδεψα και γέλασα πολύ είμαι και πάλι κοντά σας με ένα κείμενο που ήθελα να σας το γράψω εδώ και καιρό. Η αλήθεια είναι, πως δεν είμαι άνθρωπος που τρελαίνεται να ακολουθεί τις τ΄σεις της μόδας, όμως από την στιγμή που είδα να κυκλοφορούν οι κυκλικές πετσέτες, τις ερωτεύτηκα.  Έτσι λοιπόν, αποφάσισα να προμηθευτώ και την δική μου κυκλική πετσέτα από το Levanteshome.gr.


To Levanteshome.gr είναι μια διαδικτυακή επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον χώρο των λευκών ειδών, σε μια αποκλειστική συνεργασία που έχει συνάψει με τα εξαιρετικά προϊόντα του οίκου BOREA. Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει ποιοτικά προϊόντα για το σπίτι, την οικογένεια και την θάλασσα και το παιδί σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές και με μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων. Η αλήθεια είναι πως έχω συνεργαστεί με πάρα πολλές εταιρείες, αλλά την συνέπεια και την ποιότητα των προϊόντων της συγκεκριμένης εταιρείας δεν την έχω ξαναδεί ποτέ μέχρι τώρα. Όλα τα προϊόντα τους είναι πολύ προσεγμένα, με εξαιρετική ποιότητα και σε πολύ χαμηλές τιμές. Μπορεί να έχω μόλις μία εβδομάδα την κυκλική μου πετσέτα, αλλά σίγουρα έχει κλέψει τις εντυπώσεις τόσο των λουόμενων όσο και της οικογένειάς μου.


Είναι μία πετσέτα, που εκτός από πολύ μαλακή και άνετη είναι πολύ απορροφητική και με εξαιρετικό design. Εσείς, μπορείτε να την βρείτε και σε άλλα σχέδια και χρώματα, αλλά καθώς το καλοκαίρι στην Ελλάδα στο δικό μου μυαλό έχει ταυτιστεί με το γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας, εγώ επέλεξα η δική μου να έχει διάφορες αποχρώσεις του μπλε. Η πετσέτα αυτή από Levantshome.gr είναι ιδανική για να δημιουργήσετε το δικό σας αξέχαστο καλοκαίρι και να διαβάσετε το βιβλίο σας, να θαυμάσετε την θάλασσα και να αποβάλλετε το άγχος της καθημερινότητας.


Ανυπομονώ λοιπόν, να ξαναγυρίσω στις διακοπές μου και να τραβήξω μοναδικές φωτογραφίες με φόντο το απέραντο γαλάζιο και την πολυαγαπημένη μου πετσέτα από Levantehome.gr. Να είστε σίγουροι, πως η εταιρεία αυτή θα συνεχίσει να ομορφαίνει τον χώρο του Unicorn tears με τα εξαιρετικά της προϊόντα, καθώς είναι άξια της προσοχής και της αγάπης μας! Μπορείτε λοιπόν, να προμηθευτείτε και εσείς λευκά είδη εξαιρετικής ποιότητας από την εταιρεία Levanteshome.gr, αν επισκεφτείτε την σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/levanteshome/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/levanteshome/?hl=el και στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα https://www.levanteshome.gr/! Μέχρι το επόμενό μου ποστ θέλω να χαμογελάτε και να δημιουργήσετε το δικό σας καλοκαίρι, όπως το έχετε ονειρευτεί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti