Δοκιμάζω την πολυσυζητημένη μαύρη μάσκα και το Micellaire νερό από την Ag Pharm

Αγαπημένες μου φίλες. Σήμερα είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη και ιδιαίτερα χαρούμενη για αυτό το ποστ, καθώς στην αρχή νόμιζα πως θα ήταν μία δοκιμασία για εμένα. Κατά καιρούς, έβλεπα διάφορα κορίτσια τόσο στο youtube όσο και στον χώρο του bloging να δοκιμάζουν την μαύρη μάσκα από διάφορες εταιρείες και να υποφέρουν. Έτσι, λοιπόν αποφάσισα και έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου να βρω αυτήν που αφενός δεν θα καταπονεί την επιδερμίδα μου, αλλά θα κάνει και θαύματα σε αυτήν. Τι λέτε τα κατάφερα;


Την εταιρεία Ag pharm την εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια, καθώς είναι από τις λίγες εταιρείες που καινοτομεί και σέβεται την γυναίκα. Μόλις, συνειδητοποίησα πως έχει βγάλει και αυτή μαύρη μάσκα πέταξα από την χαρά μου. Όμως όπως είναι γνωστόν, δεν γινόταν μόνο να μείνω στο να δοκιμάσω την μαύρη μάσκα και έτσι προμηθεύτηκα και το Micellaire νερό της Ag pharm για μάτια και πρόσωπο, που είναι για τις ευαίσθητες επιδερμίδες. Και κάπως έτσι, ξεκίνησαν οι δοκιμές. Και κάπως έτσι νοιώθω την επιδερμίδα μου πιο καθαρή και αναζωογονημένη από ποτέ!
Ξεκινώντας από την μαύρη μάσκα, αυτό που μου άρεσε πιο πολύ είναι πως την πήρα σε μια μικρή συσκευασία των 10 ml πράγμα που είναι πολύ βολικό για να την έχει η κάθε γυναίκα μαζί της, στο νεσεσέρ της, καθώς δεν πιάνει καθόλου χώρο. Είναι μία μάσκα, που περιέχει ενεργό άνθρακα, πανθενόλη και πρόπολη και είναι peel off. Δηλαδή βρίσκεται σε υγρή μορφή μες στο σακουλάκι σας, την εφαρμόζετε στην επιδερμίδα σας και την αφήνετε να στεγνώσει γύρω στα 15- 20 λεπτά. Και έπειτα την αφαιρείται, καθώς βγαίνει πολύ πολύ εύκολα. Η μαύρη μάσκα λοιπόν της Ag Pharm, υπόσχεται πως αφαιρεί τα νεκρά κύτταρα, το σμήγμα και καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα. Είναι ιδανική για λιπαρά δέρματα και δέρματα με τάση ακμής, καθώς αφαιρεί το σμήγμα και τους συσσωρευμένους ρύπους από τους πόρους, συσφίγγοντάς τους, ενώ παράλληλα προσδίδει ματ όψη, κάνοντας το δέρμα σας καθαρό και λείο.


Εγώ την εφάρμοσα, στο πρόσωπό μου, μετά το ζεστό μου μπάνιο, καθώς είχαν ανοίξει οι πόροι, την εφάρμοσα και δεν δυσκολεύτηκα καθόλου στην αφαίρεσή της. Μάλιστα, ομολογώ πως και με τον ήλιο που καίει στην θάλασσα και την ταλαιπωρία που έχει υποστεί όλο το καλοκαίρι η μαύρη μάσκα ήταν μία ανάσα φρεσκάδας και ανανέωσης για την επιδερμίδα μου!


Περνώντας στο Micellaire νερό της Ag pharm, δηλαδή το νερό ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών δεν έχω να πω πολλά! Είναι ένα προϊόν ντεμακιγιάζ, που αφαιρεί τέλεια τα υπολείμματα του make up χωρίς να χρειάζεται να τρίβετε και να καταπονείτε το δέρμα και τα μάτια σας. Είναι κατάλληλο ακόμη και για τις πιο ευαίσθητες επιδερμίδες  και περιέχει πανθενόλη, αλλαντοίνη και εκχύλισμα αγγουριού που θρέφει, ενυδατώνει και διατηρεί μαλακές και ελαστικές τις βλεφαρίδες μας.  Δεν ερεθίζει και δεν αφυδατώνει την περιοχή γύρω από τα μάτια και είναι ένα μικρό θαύμα, καθώς έχει σώσει την επιδερμίδα μου από υπολείμματα μακιγιάζ και τρίψιμο χωρίς λόγο.
Αν θέλετε λοιπόν, να δοκιμάσετε και εσείς τα εκπληκτικά προϊόντα  της εταιρείας Ag pharm, να γνωρίσετε την εταιρεία και να μαθαίνετε ότι καινούριο κυκλοφορεί μπορείτε να την ακολουθήσετε στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/agpharm/?fref=ts, στο instagram https://www.instagram.com/ag_pharm/ και στο σαιτ τους http://agpharm.gr/. Ευχαριστούμε πολύ Ag pharm που μας δίνετε την ευκαιρία να δοκιμάζουμε καινούρια προιόντα σεβόμενοι τις ανάγκες και τα θέλω της κάθε γυναίκας. Μπορείτε να τα βρείτε αποκλειστικά στα φαρμακεία!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti