Το καλοκαίρι φροντίστε τα μαλλιά σας με προϊόντα ORZENE!

Αγαπημένες μου φίλες, ο καιρός έχει ζεστάνει για τα καλά και όλοι μας βρισκόμαστε λίγο πολύ σε απόγνωση. Οπότε, για όλες εμάς που ζούμε στην πόλη και δεν μπορούμε να πάμε στην θάλασσα, αλλά και για εσάς που τα μαλλιά σας τώρα το καλοκαίρι φθείρονται από τον ήλιο και το αλάτι ο απόλυτος μας σύμμαχος είναι τα προϊόντα μαλλιών της ORZENE. H αλήθεια είναι πως εγώ προϊόντα ORZENE χρησιμοποιούσα από πολύ μικρή ηλικία, καθώς είχα ιδιαίτερη λιπαρή τρίχα και ήταν τα μοναδικά σαμπουάν που εξισορροπούσαν τη λιπαρότητα στο τριχωτό της κεφαλής μου.


Αυτή λοιπόν η μοναδική μυρωδιά, όταν ανοίγω ένα προϊόν της εταιρείας μου φέρνει μνήμες από τα παιδικά μου χρόνια και είναι κάτι βαθύτερο για εμένα. Σήμερα όμως η ORZENE, με την μεγάλη ποικιλία προϊόντων της είναι εδώ, ως ο απόλυτος σύμμαχος όλων των γυναικών για υγιή και μεταξένια μαλλιά. Είναι περιττό να σας αναφέρω, πόσα σαμπουάν ξοδεύω τώρα το καλοκαίρι και αυτό της σειράς για ξηρά και εύθραυστα λεπτά μαλλιά, είναι το αγαπημένο μου και αυτό που καλύπτει όλες μου τις ανάγκες. Τις μέρες όμως που τα μαλλιά μου τα θέλω πιο πυκνά και ενυδατωμένα, χρησιμοποιώ την κρέμα μαλλιών ORZENE HYALUCARE που εκτός από αισθησιακό άρωμα, είναι εμπλουτισμένη με ελιξήριο λάμψης και HA/VaC, ένα εξελιγμένο σύμπλοκο δηλαδή υαλουρονικού οξέως και κατιονικού μαλακτικού.



Πέρσι, λοιπόν επειδή όπως σας ανέφερα έχω πολύ λεπτή τρίχα και είχα βάψει τα μαλλιά μου όλο το καλοκαίρι αυτά ήταν άτονα και πάρα πολύ ξηρά. Τυχαία λοιπόν, ανακάλυψα την μάσκα μαλλιών της ORZENE που χαρίζει και αυτή πυκνότητα και ενυδάτωση και είναι τόσο ελαφριά, θρεπτική και υπέροχη που εγώ μερικές φορές όταν αισθάνομαι τα μαλλιά μου άτονα, την χρησιμοποιώ και δυο φορές την εβδομάδα.  Μάλιστα, όταν την εφαρμόζω σε συνδυασμό με την κρέμα λείανσης της ORZENE τα μαλλιά μου αποκτούν κίνηση, ενυδάτωση, μυρίζουν υπέροχα και όλοι με ρωτάνε αν βγήκα από το κομμωτήριο. Κι όμως το μυστικό μου είναι τα προϊόντα της ORZENE, που φυσικά αν τα χρησιμοποιείτε συνδυαστικά θα έχουν μοναδικά αποτελέσματα. Δεν είναι τυχαίο άλωστε, που και η παρουσιάστρια Ελένη Τσολάκη, με κάθε αφορμή μιλάει για αυτά τα προϊόντα!


Τελευταία μου ανακάλυψη είναι τα λαδάκια της εταιρείας, που ονομάζονται Dry Satin Oil και υπόσχονται μεταξένια μαλλιά.  Εγώ έχω στα χέρια μου δύο. Το ένα που είναι για προστασία χρώματος και επανόρθωση με golden sunflower oil και το άλλο που είναι για βαθιά ενυδάτωση και επανόρθωση με jojoba oil. Kαι τα δύο είναι μοναδικά, απλά εξαρτάται από εσάς ποιο θα επιλέξετε και ποιο θα εκπροσωπεί καλύτερα τις δικές σας ανάγκες. Θέλω να σας πω, πως εγώ τα χρησιμοποιώ με πολλούς τρόπους. Λατρεύω τα πολυχρηστικά προϊόντα εξάλλου.


Είτε ψεκάζω με αυτά τα μαλλάκια μου, πριν τον μπάνιο και τα αφήνω για 30' λεπτά για φουλ ενυδάτωση, είτε βάζω λίγο από τα λαδάκια στις άκρες των μαλλιών μου μετά το μπάνιο, είτε μετά το χτένισμά μου εφαρμόζω λίγο λαδάκι για ενυδάτωση και θρέψη. 


Όλα τα προϊόντα της ORZENE είναι μαγευτικά και πολύ χαίρομαι που θα είναι ο απόλυτος σύμμαχός μου το καλοκαίρι. Για περισσότερες πληροφορίες και για να μαθαίνετε όλα τα νέα της εταιρείας, μπορείτε να μπαίνετε στη σελίδα τους στο facebook  https://www.facebook.com/orzenegreece/?fref=ts και στη σελίδα τους στο instagram!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti