Δώστε στυλ στο καλοκαίρι σας με τις μοναδικές πετσέτες και παρεό από την εταιρεία Pennie

Κορίτσια μου, στο σημερινό μας ποστ αποφάσισα να σας μιλήσω για ένα προϊόν που δεν σας έχω μιλήσει μέχρι τώρα, αλλά δεν γίνεται και να λείπει από την τσάντα θαλάσσης σας, την πετσέτα θαλάσσης. Η αλήθεια είναι, πως τα προηγούμενα χρόνια δεν έδινα ιδιαίτερη σημασία στο ποιες πετσέτες έπαιρνα μαζί μου στην θάλασσα και το σκέφτηκα φέτος για πρώτη φορά που θα πάω διακοπές με τις φίλες μου.

Η αλήθεια είναι πως όταν πας για πρώτη φορά μόνη σου διακοπές, ακόμη και αν είναι σε κάποιο πολύ μικρό νησάκι της Ελλάδας εγώ από τον ενθουσιασμό μου κοιτάω να είναι όλα στην εντέλεια. Βέβαια, θα μου πείτε δεν είναι εποχές που μπορούμε να αγοράσουμε ότι θέλουμε και χωρίς να σκεφτόμαστε και το κόστος. Γι αυτούς λοιπόν, τους λόγους και επειδή έμεινα άφωνη με τα Pennie Shops, που είναι καταστήματα λευκών ειδών με αξεπέραστη ποιότητα αφού οι πρώτες ύλες επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια εγώ προμηθεύτηκα το παρεό- πετσέτα θαλάσσης μου! Όταν λοιπόν μπήκα, για πρώτη φορά στην σελίδα της εταιρείας Pennie για να διαλέξω μία πετσέτα έμεινα άφωνη με τις εκπληκτικές φωτογραφίες των προϊόντων, τα σχέδιά τους και τις προτάσεις της εταιρείας για το πως μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις.


Το Pennie.gr είναι το πιο οργανωμένο και καλοδουλεμένο σάιτ που έχω δει και σε δελεάζει με τις μοναδικές τιμές που σου προσφέρει και με την μεγάλη ποικιλία προϊόντων να αγοράσεις τα πάντα! Μπορεί για το καλοκαίρι, να αρκέστηκα μόνο στην πετσέτα-παρεό μου, αλλά σίγουρα θα επιστρέψω τον Σεπτέμβρη να προμηθευτώ καινούρια σεντόνια και άλλα λευκά είδη που θα αναβαθμίσουν το δωμάτιό μου. Αν ψάχνετε κι εσείς ένα κατάστημα, που θα σας αλλάξει πέρα από το σπίτι και την ζωή η εταιρεία Pennie είναι η λύση.


Τώρα όμως, θα σας μιλήσω για την μοναδική κι αξεπέραστη πετσέτα παρεό μου και για ποιους λόγους την επέλεξα. Όπως σας ανέφερα ήθελα να αγοράσω ένα προϊόν, που θα είναι μες στην τσάντα θαλάσσης μου και θα με σώζει ανά πάσα στιγμή! Βέβαια, δεν ήξερα πως μπαίνοντας στο σαιτ θα βρω ακριβώς αυτό που ψάχνω, στην τιμή που το ψάχνω και σε υπέροχα σχέδια. Έτσι, λοιπόν, επέλεξα μία πετσέτα θαλάσσης σε ένα εκπληκτικό μελιτζανί χρώμα με μπλε λεπτομέρειες και κάποια σχέδια και το καλό με αυτή την πετσέτα πέρα του ότι είναι 100% βαμβακερή είναι ότι έχει το ιδανικό πάχος, ώστε και να την χρησιμοποιήσεις σαν πετσέτα μετά τις βουτιές σου αλλά και σαν παρεό και να απολαύσεις το ποτό σου!


Αν λοιπόν, θέλετε κι εσείς να αλλάξετε την διάθεσή σας αλλάζοντας την διαρρύθμιση του σπιτιού σας το Pennie.gr είναι αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε να το βρείτε στην σελίδα του στο facebook https://www.facebook.com/pennieshops/, στο instagram https://www.instagram.com/pennie._/ και στο πολύ καλά οργανωμένο σάιτ τους https://pennie.gr/. Μέχρι το επόμενό μου ποστ εύχομαι να χαμογελάτε και να αλλάζετε ότι χρειάζεται αλλαγή στην ζωή μας. Γιατί η ανανέωση και η ομορφιά βρίσκεται στα Pennie!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βρείτε αυτά τα προϊόντα, που θα σας εντυπωσιάσουν στα Samovar natural cosmetics!

Πως χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου ρουζ από την εταιρεία Grigi και σαν σκιά!

Τα πιο όμορφα ταξίδια τα έκανα με τις μοναδικές τσάντες από την Evanthia Marti